Vrijdag 23 april weer even bij praten - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Vrijdag 23 april weer even bij praten - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Vrijdag 23 april weer even bij praten

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

25 April 2009 | Indonesië, Biak

Gister is Leo de directeur van de TID uit Manado op werk bezoek geweest op Biak, Jantinus heeft hem rondgereden langs alle werklocaties.
Er is hier nog veel werk te doen en dat vraagt de nodige voorbereiding.
Hij heeft ook ons huis even bekeken en kon zich voorstellen dat we hier graag wonen.
S’avonds zijn we samen met Leo en Willem uit eten geweest wat erg gezellig was.
We kwamen pas tegen elven thuis waar Yustin nog op ons wachtte, we hebben nog even onze mail bekeken maar van schrijven is niets meer gekomen.
Terwijl ik dit zit te tikken snoep ik van de overheerlijke banaantjes waarvan een tros naast mij staat, ze zijn ongeveer zeven centimeter lang en hebben een heel dunne schil.
Vanmorgen heb ik zitten handwerken aan mijn blokken, ook erg leuk om te doen, Truus is nog een uurtje langs geweest.
We hebben nog een poos met ons drieën zitten praten over haar werkplannen en de problemen die je daarbij tegen komt.
Na het werk zijn we nog even de stad in geweest om fotolijstjes te kopen dat valt nog niet mee er is hier veel spul wat in onze ogen kitsch is en dan is het lastig om weg te geven.
We willen een paar mensen wat foto’s geven de oude leraar waarvan ik een mooie schelp en een eigengemaakte trommel kreeg, en ook Jenny wat foto’s van haar fam.

Ondertussen is het al zaterdag geworden voor we dit bericht konden versturen, het begon gisteren enorm hard te regenen en de elektriciteit viel uit, dus was er geen mogelijkheid om op internet te komen.
We hebben lang bij een kaarsje gezeten, zo nu en dan was er weer een beetje licht het is dan alsof de lampen erg gedimd zijn heel vreemd.
Vanmorgen rond elf uur was er weer stroom.