Woensdag 11 maart een verademing - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Woensdag 11 maart een verademing - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Woensdag 11 maart een verademing

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

11 Maart 2009 | Indonesië, Biak

Dat mag je wel zeggen na al die weken hotel.
Ons eerste nachtje hier hebben we intussen gehad, we hebben allebei goed geslapen eerst wel even wennen natuurlijk, er ligt alleen maar een onderlaken dus helemaal niets over je heen, ook niet nodig als je geen airco hebt.
Van Truus hoorde ik dat de mensen hier gewoonlijk zich wassen in de avond en dan schone kleren aantrekken waarin zij dan gaan slapen, de gedachte hierachter is dat je tenminste wat aanhebt als er een aardbeving komt.
Nu hoop ik dat niet mee te maken maar zo ja, dan moet ik maar in mijn overigens keurige pon de straat op.
Vanmorgen ben ik eens met mijn borduurwerk begonnen, lekker op het balkon gezeten en zo nu en dan genieten van het prachtige uitzicht.

Volgens mij heb ik dat nog niet beschreven, het is werkelijk erg mooi we kijken over de stad heen en kunnen vanaf hier de Yapenzee zien liggen vooral als het donker is zie je de verlichte boten aan de horizon voorbij varen.
Ook zie je hier de vliegtuigen aankomen en vertrekken zonder dat we er veel lawaai van hebben.
Tussen de middag waren hier twee dames van het waterleiding bedrijf een van hen is de financieel directeur zij vonden het ook erg mooi, en kunnen nu wel begrijpen dat wij niet in het huis wilden dat zij eerst voor ons hadden bedoeld.
Vandaag kwamen er ook mannen van het plaatselijk internet bedrijf om een aansluiting te bekijken maar dat is nog niet helemaal rond, vanavond gaan we even naar het internet café in de stad om daar deze verhalen te kunnen versturen.

• 11 Maart 2009 - 09:32

Rinske:

eindelijk gesetteld, de woonkamer ziet er leuk uit, gezellig, mooie kleur van de kussens.
    Straks wil je niet meer terug, en anders moet je borduurwerk wel af zijn.
    Geniet van je privacy, het mooie uitzicht en wat nog komen gaat.
    groetjes rinske

• 11 Maart 2009 - 21:42

Bets En Henk:

Wat leuk om een eigen plek te hebben.
    Natuurlijk moeten jullie wennen op de nieuwe plek.
    En nu maar borduren en lekker eten koken.
    Het uitzicht is mooi mee genomen.
    Gelukkig maken de vliegtuigen weinig geluid als ze over vliegen,dat was in 2004 wel anders toen Jantinus en ik in het hotel sliepen op Biak waar de vliegtuigen de pannen van het hotel afvlogen.
    Heel veel plezier met jullie nieuwe onderkomen.
    Groet,
    Henk en Bets

• 12 Maart 2009 - 20:50

De Fietser:

Gefeliciteerd met jullie woning. En, hebben jullie hetzelfde gevoel als destijds in jullie eerste woning? Samen over de drempel.....

Eigenlijk ben ik ook best wel nieuwsgierig naar jullie uitzicht.

• 12 Maart 2009 - 23:37

Hillie Koning:

Hallo Elly en JT
    heer lijk als je zo kan genieten, en dan ook andere er van mee kan laten genieten.
    Wat een leuke foto er weer bij waar ook Truus en Inge op zitten heerlijk ontspannen.
    ik hoop wel dat je ons ook van het uitzicht kan laten genieten, want daar ben ik wel heeeel nieuwsgierig naar hoor.
    nou geniet nog maar lekker een poosje door, want dan kunnen wij ook genieten. Hartelijke groeten Hillie

• 14 Maart 2009 - 09:21

Wijnand En Grietje:

Hallo Elly en Jantinus De plek die je nu hebt ziet er goed uit.Het uitzicht doet me denken aan Manado Wij hopen dat jullie daar nog een mooie tijd zamen hebben groetjes Wijnand en Grietje