de reis - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

de reis

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

16 Februari 2009 | Indonesië, Biak

Wij hebben ondertussen de lange reis achter de rug, het verliep allemaal prima maar je word er wel erg moe van.
We proberen zo snel mogelijk ons dag en nachtritme weer op te pakken.
Vandaag een heleboel mensen begroet die Jt van vorige reizen kent erg leuk.
Wij verblijven nog in het hotel omdat het huis nog niet klaar is.
Vandaag heb ik koffie gedronken die de geur van vieze asbakken had,maar ja je kunt niet alles hebben.

• 16 Februari 2009 - 12:19

Rob En Wil:

Hoi Elly en Jt,
    Fijn dat de reis voorspoedig is gegaan en je zal inderdaad wel moe zijn. Maar een paar goede nachtrusten doet wonderen.
    Tsja en wat de koffie betreft als je over een paar maanden weer terug bent kom je maar een "lekker" bakkie bij ons drinken.
    Heel veel plezier en tot horens, groet Rob en Wil.

• 16 Februari 2009 - 19:49

Henk En Bets:

Hoi beste mensen,
    Fijn om te horen dat jullie moe maar voldaan zijn aangekomen.

• 16 Februari 2009 - 19:52

Harrie:

Mooi dat de reis voorspoedig is verlopen,wij hebben jullie nog op zien stijgen vanaf schiphol, waren net in de buurt.Doe rustig aan,groetjes uit Elim

• 16 Februari 2009 - 21:13

Mohamed & Jolanda:

Fijn dat jullie reis goed verlopen is. Veel succes aldaar!

• 16 Februari 2009 - 22:03

Hillie Koning:

Hallo Elly en Jantinus
    ik had al gehoord via Truus dat jullie al aangekomen waren.
    Ze had jullie nog niet gesproken, maar als het gegaan is zo als zij hoopte hebben jullie elkaar nu al wel gezien.
    fijn dat de reis voorspoedig gegaan is, en nu maar hopen dat jullie snel gewend raken aan alle omstandigheden. veel succes Hillie

• 17 Februari 2009 - 11:23

Henriette:

't ziet er wel knus uit zo met z'n beiden tussen de palmen. Nu maar hopen dat de in aanbouw zijnde villa (?? JT dat heb je weer prima geregeld!!!). "Ja teamleidster, precies" (zeg je nu vast). Heel veel plezier in Biak en tot horens.

• 17 Februari 2009 - 14:25

Jantsje:

Mooi dat jullie heel zijn overgekomen. Geweldig dat jullie dit samen meemaken, toch wel iets anders dan gewapend met mobiel in het artsendoverleg zitten... Geniet ervan! Groetjes, Jantsje.

• 17 Februari 2009 - 17:35

Jarige Jet:

Ach Elly, 1 geluk... ons huis is ook nog niet klaar... een mens kan inderdaad niet alles hebben.
    Als ik vanavond mijn vertrouwde Douwe Egberts koffiezetapparaat aanzet, gevuld met van die heerlijke Douwe Egberts Koffie Select Mocca... zal ik even aan jullie denken! Een warme groet en bedankt voor de felicitaties! Miranda.

• 17 Februari 2009 - 20:34

Henk En Bets:

Hoi Elly en Jantinus,
    Al een beetje gewend aan het tijd verschil?
    Hier in Emmen gaat alles naar wens,alleen het weer hier kan beter regen en nog eens regen.
    Groet,
    Henk en bets

• 18 Februari 2009 - 11:06

Aly En Kees:

Hallo Elly en Jantinus,
    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en dat jullie samen nog even de tijd hebben om Biak te bekijken en misschien jullie tijdelijke woning.
    Zojuist een e-mail gehad van Chris. Hij schrijft dat het weer goed is tussen hem en Truus. Ze waren samen bij jullie op bezoek. Ook bedankte hij voor het overhemd. Ik heb echter niets gehoord over de foto. Was het niet zijn zoon?
    Herinneren de hotelmedewerkers zich de schipbreukelingen nog?
    Doe rustig aan en als je hulp nodig hebt kan je altijd bellen.Hmmm.
    Groeten Kees & Aly

• 04 Februari 2010 - 15:15

A.R.Molenaar:

Uw reisverslag van 16 Feb
    2009 ,ook mijn verjaardag
    Ik wens u en uw vrouw ,wel wat laat een
    goede 2010 en nog vele
    reisverslagen.