Rustdag - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

11 Maart 2012 | Indonesië, Biak

Het was deze veertien dagen best druk vooral voor Jt de eerste weken zijn op het werk zijn heel intensief en daarbij de hulpacties en de gezellige dingen kosten ook tijd.
Dus vandaag hebben we inderdaad een rustdag gehad, ook wel eens even lekker.
Jantinus had nog allerlei dingen voor zijn werk op computer te doen en ik heb zitten lezen.
Samen de mails gelezen, het is erg fijn van mensen thuis wat te horen, ook al spreek je ook daar mensen soms niet zoveel, als je ver van huis bent is het extra fijn wat te horen.
Wel hebben we nog even een boodschap gedaan, onderweg even langs een pompstation waar Jt nog wat gegevens moest aflezen.
Verder lekker gekookt en gegeten en wat tv gekeken, we ontvangen hier BVN dus met een dag achterstand zien we wel journaal sport en ed.
Het was geen weer om naar het strand te gaan, regen en nog eens regen het is maar goed dat dit een koraal eiland is, waar door de poreuze ondergrond geen modderpoelen ontstaan.

• 11 Maart 2012 - 18:04

G.kuiper:

even een mailtje uit zuidwolde.
    vandaag was het hier de eerste (dus zondag) een lentedag met ongeveer 15 graden.maar dan zie je de een met de korte broek en de andere met nog de winterjas.
    deze week was JAN VEENSTRA even hier bij mij thuis,even bijpraten.
    ik heb jan alle mailtjes en foto,s laten zien,jan zei doe de groeten aan alle bekenden!!!!!!

• 12 Maart 2012 - 12:08

Hillie:

nou zeg dat is inderdaad wel eens lekker, om helemaal eens niets te hoeven doen.
    Zo maar eens lekker doen wat je zelf wil, daar kan je dan zo heerlijk van genieten
    ik heb ook zo'n dag gehad gisteren,ik ben alleen met het gezin van mijn dochter lekker bij de chinees wezen wokken.
    ik zou met al mijn kinderen en kleinkinderengaan wokken maar bij mijn zoon waren er vier ziek van de vijf.
    Dus doen we het een andere keer gewoon nog eens maar dan met z'n alle.
    want dit mens is het gelukkigst als ze alle kinderen en kleinkinderen om zich heen heeft dan voel ik mij rijker dan de rijkste miljonair.
    ik geniet weer ten volle van jullie verhalen en foto's en filmpjes.
    hartelijk bedankt daar voor en hartelijke groeten Hillie

• 12 Maart 2012 - 18:31

Henk En Bets:

Wie o wie heeft voorrang?
    Die kant gaat het in de gemeente Emmen ook op.
    Wat stond er12 maart groot in het Dagblad van het noorden Drenthe zuidoost.
    25 maart:B-Day in Emmen wat blijkt alle brommers mogen op alle wegen rijden,behalve niet meet op de fietspaden.
    Niet te geloven maar wij hebben niet zoveel brommers als bij jullie in Biak.
    Jullie haden geen hond in de pot,maar zwijne voetjes.