Ontvangst op Biak - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Ontvangst op Biak - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Ontvangst op Biak

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

26 Februari 2012 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen om 5 uur zijn we op Biak geland, Truus Inge en Margriet stonden al in de bagageruimte op ons te wachten.
Buiten waren ook Noortje en Oktov en Sun een werknemer van het waterbedrijf die de auto bij zich had, we kunnen rijden maar morgen moet Jt nog even een nieuw rijbewijs (riebewies is de uitspraak hier) bij de politie ophalen.
Eenmaal in huis hebben we met ons allen ontbeten, dit hadden de dames al voorbereid, gezellig en natuurlijk een druk gekakel.
Truus heeft afgelopen week alle boodschappen gehaald en gezorgd dat onze opgeslagen spullen er waren zodat we het leven hier zo op kunnen pakken, geweldig toch.
Nadat om een uur of negen iedereen naar huis was zijn we ons gaan douchen ( even wat overwinnen om dat koude water over je warme rug te laten spoelen)en hebben een paar uur geslapen.
Het is niet alleen maar jetlag maar vooral de temperatuur die je de das om doet(raar want dat is nu juist net nodig).
Mark en Trea hebben gebeld om te horen hoe het met ons was dus even bij gepraat met beide, eerst weer even wennen aan de tijd die tussen vraag en antwoord zit maar het lukte best.
Morgen is Ina jarig zij word 9 jaar en voor ons al de 4de keer dat we erbij zijn, we hadden een groot plakkaat met hoera 9 jaar meegenomen dus dat hebben we vanavond alvast heengebracht.
Ina lag nog niet in bed en was heel blij ons maar laat ik eerlijk zijn om Jantinus te zien, zij gaat zich onmiddellijk verstoppen waarna een welbekend spel kan beginnen WAAR is Ina.
Yujun was ook blij ons te zien en vanwege de verjaardag morgen waren haar moeder, zus en haar dochtertje ook aanwezig, allemaal bekenden voor ons dus leuk om te zien.
Morgen komt Martha ons weer helpen en gaat Jt aan het werk dus vanaf dan begint het normale Biakleven.

• 26 Februari 2012 - 15:34

Adrie B..........:

Welkom op Biak Elly & Jantinus doe de groeten aan Truus & aan Cris Padwa , Adrie & Gerard uit Nederland

• 26 Februari 2012 - 16:25

Hemiol:

Ave....
    Het is voor mij als ik jullie verslag lees al of ik niet opgehouden ben om jullie verslag te lezen en met een grap en een grol commentaar te geven.
    Het enthousiasme van al die mensen ,ik duizel al weer van al die namen , valt over jullie heen een verdiend welkom.
    Dat je de halve wereld om moet reizen om te horen dat JanT zijn "riebewies" moet ophalen dat doen we bij ons in Olst altijd al.
    Een keer was het ergste 158 (honderd acht en vijftig treden...wordt vervolg
    groet brozwahe

• 26 Februari 2012 - 17:41

Henk En Bets:

Zo te horen is het gewoon weer thuis komen voor jullie.
    Jantinus veel plezier op je werk,en Elly met alle fijne mensen om jou heen.
    Groet uit een zonnig Emmen.

• 26 Februari 2012 - 18:02

Rob En Wil:

Hallo Elly en Jantinus,
    Na een lange maar voorspoedige reis, zo te horen, zijn jullie weer terug in Biak.
    Het welkom was weer fijn en volgens mij moet dat een gevoel geven of je niet weg geweest bent.
    Jantinus werk ze voor morgen en Elly jij veel plezier met Martha en het "gewone Biakleven". Hou ons op de hoogte, ik kijk weer uit naar je belevenissen.
    groeten uit een heerlijk zonnig Drenthe.

• 26 Februari 2012 - 18:51

Birgit:

Ik hoorde al van Miranda dat jullie weer op reis zouden gaan. En de reis is goed verlopen lees ik.
    Ik wens jullie een fijne tijd toe daar. En zal jullie verslagen blijven volgen.

Liefs Birgit

• 26 Februari 2012 - 19:36

Edwin Van Der Tol:

Leuk om die mensen allemaal weer te zien doe ze allemaal de groeten van ons en Ina morgen een grote knuffel van ons allemaal veel plezier daar Groeten De Tolletjes