Afscheidsvisite, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Afscheidsvisite, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Afscheidsvisite,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

25 Maart 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag was het de laatste dag van het verblijf van Herman en Dineke op Biak.
Jantinus heeft tot een uur gewerkt om nog even met hun op stap te kunnen, maar helaas het er was een bui van enkele uren het heeft echt gehoosd.
Dus plastic jasjes aan en rennen naar de auto, eerst even naar kantoor van Garuda om de bordingpassen te halen, maar daar lag het computer systeem stil door het weer.
We zijn naar een kampong Saba gegaan in de hoop dat de regen gestopt zou zijn als we daar kwamen maar helaas, het is jammer want als de zon schijnt is alles gewoon mooier.
Toen we laat in de middag op ons terras aan de koffie zaten was het weer droog.
Vanavond kwamen Truus en Lenne Martha en Chris en Inge om Herman en Dineke gedag te zeggen het was erg gezellig.
Morgen brengen wij hen naar het vliegveld en we kunnen zeggen dat de weken zijn omgevlogen

• 25 Maart 2011 - 20:11

Mini En Henk:

L.S.
    Excuus voor de storende fout van gisteren KOND moet met een d en niet met een t onze oudste zus
    maakte mij er attent op.
    We maken er een gezellig weekend van met een borrel en een hapje en een goed glas extra op de gedachtenis van onze ouders.
    We missen jullie er wel bij , een voordeel is het sjouwen met de lege flessen blijft beperkter.
    Ik sluit maar want anders wordt het te flauw.
    Tot morgen, waarschijnlijk geven jullie meer stof tot reageren , en vliegtuig wat jullie samen aan moeten duwen , passen en visa die niet kloppen en eigenhandig gestempeld moeten worden of nog weer andere komische biakaanse toestanden.
    Groet,
    Henk

• 25 Maart 2011 - 21:58

Henk En Bets:

Van harte met de 30 dagen kaart.
    Wij wensen Herman en Dinke een goeie terug reis
    Wat een pech met geen gas om eten te koken,dan maar naar de cafetaria.
    Wij gaan tot dinsdag naar Egmond aan Zee even uit waaien.
    Dan 1 nacht in mijn eigen bed,op woensdag ga ik voor een werk bezoek naar Jerez de la Frontera in Spanje waar de grote prijs GP wegrace wordt gehouden.
    Op maandag 4 april kom ik weer terug.
    Ik heb geen PC bij me en zal dan ook geen reisverslagen van jullie volgen.
    Groet,
    Henk en Bets

• 26 Maart 2011 - 23:48

Gradus:

Ellie wij lezen al jou verslagen,leuk blijf schrijven. groet Gradus en Lammie.