Visa, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Visa, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Visa,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

24 Maart 2011 | Indonesië, Biak

Hoera, het is gelukt we mogen weer 30 dagen blijven, wel moesten we bij het immigratie kantoor langs komen, weer op de foto en van alle vingers werd een vingerafdruk gemaakt en handtekeningen zetten.
Maar vanmiddag kregen we onze paspoorten weer dus we mogen de eerste dertig dagen blijven.
Herman is vandaag een paar uur met Jantinus mee naar zijn werk geweest, leuk voor hem eens even mee te kijken bij wat Jt doet.
Vanavond hebben we bij Truus afscheid genomen van Joop en Edwin die reizen morgen terug.
Truus had heel wat mensen uitgenodigd om te komen eten, zij had een enorme pan bruine bonen soep gekookt en pannenkoeken gebakken.
Dat viel nog niet mee want de gasfles was leeg en er komen pas volgende week nieuwe in Biak aan.
Er moest dus op kerosine branders verder gekookt worden, we duimen maar dat onze gasfles het nog een weekje volhoudt.

• 24 Maart 2011 - 22:58

Mini En Henk:

L.S.
    Eigenlijk weinig om op te reageren.
    Ja de visa maar dat was ook de vorige keer ook al zo.
    En nou moeten jullie over dertig dagen nog een keer maar dan is het nog maar voor een dag of 20
    Misschien is een afdruk van de duimelot en likkepot niet nodig en kan het met de rest van de tengels volstaan.
    Maar dan kom ik bij de enorme pan bruine bonensoep en PANNENkoeken voor mij is het nog altijd pannekoeken want je kunt natuurlijk wel in meerdere pannen koeken bakken maar in een pan meerdere koeken natuurlijk niet , meerdere koeken in de pan heette 2-3-4 enz . in de pan
    Maar daar gaat het niet om ik wilde even stilstaan bij TRUUS waar heb ik die naam meer gehoord,
    Ja , onze moeder, de moeder van Elly ,Joke en Henk.
    Zij heeft het heden voor het eeuwige verwisseld onze gedachten gaan dikwijls naar haar uit.
    BIAK TRUUS HULDE
    Als je het niet zelf leest Elly zal kont doen.
    Groet,
    Henk