Bruiloft, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Bruiloft, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Bruiloft,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

27 Maart 2011 | Indonesië, Biak

Van gisteravond laat tot nu hadden we geen internet maar gelukkig het lukt weer.
Gistermorgen hebben we Herman en Dineke naar het vliegveld gebracht en als ik dit schrijf zijn zij als het goed is weer thuis.
Hun vakantie is omgevlogen, zij hebben erg genoten van alles hier al zijn zij ook wel geschrokken van de armoede die zij hier zagen.
Wij hebben nadat zij weg waren de binnenlandse vluchten voor Mark geboekt want over drie weken komt die hier naar toe.
Jantinus had de gegevens opgeschreven naam datums enz. komen we thuis heeft de tante die de tickets maakt zich een week vergist, dus vandaag maar weer ernaar toe, Margriet gaat dan mee dat is wel handig.
Vanavond waren we uitgenodigd op een hele grote bruiloft, Jantinus moest dus een lange broek aan, die pakte ik uit de kast en ja hoor grote chloor vlekken er in, hij heeft hier maar een lange broek dus geen keus.
Er zijn ook al drie T-shirts gesneuveld, dus zal morgen maar even vragen wat spaarzamer met chloor te zijn.
Ik schaam me rot, maar gelukkig heeft Jt daar minder last van, komende week maar op zoek naar een nieuwe of een laten maken, want hij heeft hem vast nog wel een keer nodig.
Maar het feest was leuk al was er ook veel buiten in de tuin van het hotel gepland maar het regende pijpenstelen, het eten was goed en er werd leuke muziek gespeeld.
Er was een Jospan dansgroep, na het optreden kun je meedoen heel leuk maar je wordt er doodmoe en bloedheet van dus na een poosje ben ik weer afgehaakt al waarderen de mensen het als je mee doet.
De bruid gooide haar bruidsboeket en die werd door Margriet die een vriendin van haar is gevangen, nu maar hopen dat zij een leuke man tegenkomt.

• 28 Maart 2011 - 15:47

Mini En Henk:

L.S.
    Toen jullie trouwden dacht ik dat ik een aardige bruidstaart gemaakt had maar bij het zien van dit kolossale exemplaar was het maar een soort gebakje.
    Leuke foto’s van de bruilof en wat ik mijn afvroeg was de taart ook lekker ?
    Ik ben zo laat met reageren dat je volgende dagverslag al binnen is.
    Over en sluiten tot de volgende.
    Groet,
    Henk

• 28 Maart 2011 - 19:16

Nichtje Inge:

Lieve oom en tante!

Al weer een hele tijd geleden dat ik reageerde, maar nu kan ik het niet laten.......
    Ook ik moest natuurlijk meteen aan jullie eigen bruiloft denken van jaaaaaaaren geleden, ik was toen bruidsmeisje, oei wat was ik daar trots op (en vond het ook spannend).
    Ik was zo trots dat ik de sleep van de trouwjurk van tante Elly erg hoog omhoog hield......... Nooit vergeet ik opa zijn reactie, "kind doe die sleep wat naar beneden" weet niet of hij er ook achteraan zei waarom.....denk het niet, volgens mij heeft mama mij dat later uitgelegd......er was namelijk door dat hoge optillen, nogal een stukje been te zien-)))
    Ook al reageer ik niet met de regelmaat die ik zou willen, ik lees jullie stukjes wel altijd en geniet van de foto's!
    Liefs vanuit Zutphen,
    Inge