Weer online, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Weer online, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Weer online,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

03 Maart 2011 | Indonesië, Biak

Even vertellen, we hebben vreselijk veel pech gehad de harde schijf van laptop is gecrasht en moest gemaakt worden een nieuwe is hier zo wie zo niet mogelijk.
Helaas ondanks het verzoek van Jt heeft de reparateur toch de harde schijf geformatteerd en zijn we heel veel kwijt.
Na intensief telefonisch overleg met Mark zijn we weer op de goede weg.
Ondertussen heb ik wel een nieuwe E-book gekregen Mark heeft die aan de gisteren gearriveerde logees van Truus meegegeven, de kapotte kan dan als we terug zijn weer naar de Aldi.
Mark kent de zwakheden van zijn moeder goed en heeft een simpel te bedienen exemplaar gekocht, en ik weet dus nu al hoe het werkt.
Verder ben ik door het gemis van de computer weer aan het borduren geslagen, ging ook al weer mis moest een heel stuk uithalen en dat duurt minstens zo lang als het borduren zelf, maar ik heb er wel weer lol aan dus zal binnenkort weer de resultaten aan jullie laten zien.
Morgen ga ik samen met de mannen die bij Truus zijn naar de school in Urfu zij bieden daar geld aan van een sponsor actie, ik ga mee om te helpen met fotograferen en filmen.


  • 03 Maart 2011 - 15:27

    Joke :

    gelukkig je bent er weer.
    ik was net van plan om je een e-mail te sturen, maar dit is eenvoudiger voor mij. zo bereik ik tegelijkertijd mijn hele familie!
    niet veel meer gehoord van de huiskijkers, volgende week komen er weer anderen.
    wat fijn dat je weer plezier hebt in borduren ,haal maar niet te veel uit,niemand ziet het verschil, het is alleen makkelijker als je anders niet verder kunt .
    groeten ,joke

  • 03 Maart 2011 - 17:13

    Mini En Henk:

    L.S.
    Gelukkig hebben “WIJ” de foto’s nog.
    Het was voor ons ook wel even wennen.
    Maar we ontdekken in de crash toestand ook enige positieve kanten heeft
    het borduurwerk gaat zoals je schrijft met horten en stoten maar er wordt weer aan gewerkt.
    Ik lees dat we de bios kaartjes wel in kunnen leveren want morgen krijgen we het foto en filmwerk van Elly te zien.
    We verheugen ons erop.
    Ik hoop dat ik spoedig op mijn mail wat hoor want dan kunnen we de volgers misschien de geboorte van………….nog even wachten misschien deze week nog…
    Groet,
    Henk

  • 03 Maart 2011 - 18:05

    Adrie Uit Baarn:

    Het was rustig enkele dagen Elly , zonder jullie verslag en de mooie foto,s van Biak . Ik geloof dat morgen Gerard van Soest aan komt op Biak Elly. Maar zeker weet Adrie het niet.
    Als jullie op de school Urfu zijn ,of die twee uit Nederland doe de kinderen van de stichting de groeten van ons.
    van Stichting HATBERSATU ,,,,,@3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantinus en Mark

Weer in Biak Papua

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 566383

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 14 Maart 2024

Biak 2024

16 Augustus 2022 - 15 September 2022

Samen met Mark naar Biak

12 Februari 2020 - 08 Maart 2020

Jantinus op Biak

05 September 2018 - 27 September 2018

Naar de bruiloft op Biak

14 Februari 2016 - 14 Februari 2016

Biak 2016

26 Februari 2015 - 26 April 2015

Elly en Jantinus in Biak

18 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Biak 2014

28 Februari 2013 - 28 April 2013

Hoe het ons vergaat in Biak 2013

23 Februari 2012 - 22 April 2012

Ons verhaal in BIAK 2012

28 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Biak Papua 2011

05 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Alweer in Biak

02 Oktober 2009 - 27 November 2009

Terug in Biak

14 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: