Hallo allemaal, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Hallo allemaal, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

28 Februari 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag even een kort berichtje onze labtop is kapot en we zitten nu even in het internetcafe.
We hopen dat het in een paar dagen kan worden opgelost want om hier lange verhalen te tikken is niet zoveel aan.
Verder gaat alles hier best alleen vanavond een raar soepje gegeten.
Ik had nog een paar zakjes nederlandse soep zonder buiten verpakking maar ik had er champignonsoep op geschreven, dus dit toegevoegd aan de kippenbouillon .
Ik keek er raar tegenaan en wij begonnen wat voorzichtig te eten bleek het aspergesoep te zijn ook lekker, maar raar dat je het eerst niet lekker vind omdat je denkt dat het wat anders is.
Goed morgen proberen we wel weer we kunnen hier onze mail wel lezen dus ook jullie reacties.

• 28 Februari 2011 - 20:44

Mini En Henk:

L.S.
    Alles loopt in de soep”” zou een mooi opschrift zijn geweest Elly.
    Dan had ik mooi kunnen reageren met:
    Ober, er zit een vlieg in mijn soep!
    Nee meneer, dat is een kakkerlak, de vlieg zit op uw vlees.
    Het weekend gelezen:
    Naast de tongbrekers:
    Lientje leerde Lotje lopen langs de lange lindelaan,
    De boer sneed zeven scheve sneetjes brood,
    De knappe kapper Knap knipt en kapt knap maar de knappe knecht van de knappe kapper Knap knipt en kapt nog knapper dan de knappe kapper Knap knipt en kapt,
    eentje die ik nog nooit gehoord heb:
    “De postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets.”
    en dan,
    Ik vind dat we nu moeten ophouden met het “rare bewegingen met duimen en wijsvingers “.De ander mensen zouden denken dat de fam niets anders doet dan dat. Ik heb al een paar dagen niet meer mijn sudokuutjes kunnen oplossen en lezen in boek en krant leek mij ook uit de boze,laat staan dat ik zo nu en dan de afwaskwast ter hand zou nemen.
    Desalniettemin, niettegenstaande wensen we Trea en Joke ook via Biak een voorspoedige verkoop toe.
    Groet,
    Henk

• 01 Maart 2011 - 15:40

Joke :

je kunt wel ophouden met duimen,alles is weer goed verlopen, kijkers tevreden ,gematigd enthousiast maar gaan nog ergens anders ook kijken.
    ik vind het erg belangrijk dat je weer sudoku"'s maakt .

• 01 Maart 2011 - 17:18

Jantsje:

Is die kapotte laptop ook meteen het excuus om geen illustratieve foto's bij te voegen? Die heb ik nl. nodig om mijn beperkte voorstellingsvermogen bij te werken.

• 02 Maart 2011 - 00:16

Hillie Koning:

Hallo Elly en JT
    Wat weer een leuke verhalen.foto's en filmpje.
    Vooral van Ina haar verjaardag, al is het dan geen kroon jaar voor haar, het is toch een leuk feestje geworden.
    Wat jammer dat jullie laptop kapot is, en nu duim ik voor jullie(ook stiekem voor mij zelf en jullie volgers) dat het toch maar snel gemaakt kan worden.
    Veel liefs en hartelijke groeten Hillie