Hallo allemaal, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Hallo allemaal, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

28 Februari 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag even een kort berichtje onze labtop is kapot en we zitten nu even in het internetcafe.
We hopen dat het in een paar dagen kan worden opgelost want om hier lange verhalen te tikken is niet zoveel aan.
Verder gaat alles hier best alleen vanavond een raar soepje gegeten.
Ik had nog een paar zakjes nederlandse soep zonder buiten verpakking maar ik had er champignonsoep op geschreven, dus dit toegevoegd aan de kippenbouillon .
Ik keek er raar tegenaan en wij begonnen wat voorzichtig te eten bleek het aspergesoep te zijn ook lekker, maar raar dat je het eerst niet lekker vind omdat je denkt dat het wat anders is.
Goed morgen proberen we wel weer we kunnen hier onze mail wel lezen dus ook jullie reacties.

  • 28 Februari 2011 - 20:44

    Mini En Henk:

    L.S.
    Alles loopt in de soep”” zou een mooi opschrift zijn geweest Elly.
    Dan had ik mooi kunnen reageren met:
    Ober, er zit een vlieg in mijn soep!
    Nee meneer, dat is een kakkerlak, de vlieg zit op uw vlees.
    Het weekend gelezen:
    Naast de tongbrekers:
    Lientje leerde Lotje lopen langs de lange lindelaan,
    De boer sneed zeven scheve sneetjes brood,
    De knappe kapper Knap knipt en kapt knap maar de knappe knecht van de knappe kapper Knap knipt en kapt nog knapper dan de knappe kapper Knap knipt en kapt,
    eentje die ik nog nooit gehoord heb:
    “De postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets.”
    en dan,
    Ik vind dat we nu moeten ophouden met het “rare bewegingen met duimen en wijsvingers “.De ander mensen zouden denken dat de fam niets anders doet dan dat. Ik heb al een paar dagen niet meer mijn sudokuutjes kunnen oplossen en lezen in boek en krant leek mij ook uit de boze,laat staan dat ik zo nu en dan de afwaskwast ter hand zou nemen.
    Desalniettemin, niettegenstaande wensen we Trea en Joke ook via Biak een voorspoedige verkoop toe.
    Groet,
    Henk

  • 01 Maart 2011 - 15:40

    Joke :

    je kunt wel ophouden met duimen,alles is weer goed verlopen, kijkers tevreden ,gematigd enthousiast maar gaan nog ergens anders ook kijken.
    ik vind het erg belangrijk dat je weer sudoku"'s maakt .

  • 01 Maart 2011 - 17:18

    Jantsje:

    Is die kapotte laptop ook meteen het excuus om geen illustratieve foto's bij te voegen? Die heb ik nl. nodig om mijn beperkte voorstellingsvermogen bij te werken.

  • 02 Maart 2011 - 00:16

    Hillie Koning:

    Hallo Elly en JT
    Wat weer een leuke verhalen.foto's en filmpje.
    Vooral van Ina haar verjaardag, al is het dan geen kroon jaar voor haar, het is toch een leuk feestje geworden.
    Wat jammer dat jullie laptop kapot is, en nu duim ik voor jullie(ook stiekem voor mij zelf en jullie volgers) dat het toch maar snel gemaakt kan worden.
    Veel liefs en hartelijke groeten Hillie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantinus en Mark

Weer in Biak Papua

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 565139

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 14 Maart 2024

Biak 2024

16 Augustus 2022 - 15 September 2022

Samen met Mark naar Biak

12 Februari 2020 - 08 Maart 2020

Jantinus op Biak

05 September 2018 - 27 September 2018

Naar de bruiloft op Biak

14 Februari 2016 - 14 Februari 2016

Biak 2016

26 Februari 2015 - 26 April 2015

Elly en Jantinus in Biak

18 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Biak 2014

28 Februari 2013 - 28 April 2013

Hoe het ons vergaat in Biak 2013

23 Februari 2012 - 22 April 2012

Ons verhaal in BIAK 2012

28 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Biak Papua 2011

05 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Alweer in Biak

02 Oktober 2009 - 27 November 2009

Terug in Biak

14 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: