Woensdag 6mei Gradus en Jaap zijn aangekomen - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Woensdag 6mei Gradus en Jaap zijn aangekomen - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Woensdag 6mei Gradus en Jaap zijn aangekomen

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

06 Mei 2009 | Indonesië, Biak

Gistermorgen om vijf uur stonden wij bij het vliegveld om Gradus en Jaap op te halen, eigenlijk zouden we pas van huis hoeven gaan als je het vliegtuig ziet langs komen, maar je wilt niet het risico lopen dat ze staan te wachten.
We weten hoe het voelt als je aankomt na zo, n lange reis dus we hebben ze naar hun hotel gebracht en na even praten zijn we naar huis gegaan zodat zij een paar uur kunnen slapen.
Jantinus heeft hen om een uur opgehaald om te gaan kennismaken met allerlei mensen.
Na het werk zijn ze hier geweest om het huis te bekijken.
In de avond zijn we met ons vijven wezen eten in de stad, heel gezellig en vooral voor Gradus is alles erg nieuw, Jaap is al een paar keer in Marauke geweest dus die kent Biak niet maar wel de warmte en het leven in Papoea.
We waren vergeten dat we een afspraak hadden om naar Truus te gaan, Jantinus zal bij haar Skype instaleren, dus belde zij en toen zijn Gradus en Jaap ook maar meegegaan om kennis te maken, bij Truus kan dat allemaal.
Voor mij begint onze terugreis meer en meer mijn gedachten te beheersen nog acht dagen voor we vertrekken dus dat is ook al gauw.
Jantinus is er veel minder mee bezig die moet Jaap en Gradus overdragen en heeft nog een aantal dingen die hij beslist wil doen voor hij naar huis gaat, maar na werktijd, hebben we het vaker over hoe zou de tuin zijn en de vijver, de kinderen spreken we regelmatig maar ik wil ze nu ook wel graag zien en vasthouden.
Maar morgen eerst nog een bruiloft waar we voor uitgenodigd zijn, het is fam. van Yustin maar omdat wij hier bij haar in huis wonen worden wij ook verwacht, en ze willen graag dat we meegaan.
Ik zal mijn ogen weer goed de kost geven en jullie daarvan verslag doen.

• 06 Mei 2009 - 10:11

Kees/Uelsen:

Wat???? Over 8 dagen al terug.
    Ik zal de gezellige verslagjes beslist gaan missen!
    't Zal even wennen wezen.

• 06 Mei 2009 - 18:25

Willem En Ria:

jullie kunnen nu aftellen. maar geniet er nog van .maar dat lukt vast wel met die 2 nieuwe clowns erbij en 15 mei vertrek ik naar manado groeten uit zuidwolde

• 06 Mei 2009 - 19:12

Van Lammie:

Hallo luitjes,we hebben de foto's gezien en inderdaad jullie doen inderdaad gek !!We houden jullie in de gaten hoor! Zijn zeer benieuwd naar de volgende berichten en foto's. Groetjes en veel liefs van Lammie en co.

• 06 Mei 2009 - 19:36

Henk En Bets:

Hoi Allemaal,
    Volgens mij zit er nu een heel nest betreft WMDers.
    Wij kunnen begrijpen dat jullie weer naar de kinderen en de woning verlangen.
    Want 3 maanden van huis is toch een hele tijd.
    Leuk om Jaap en Gradus op de foto tezien bij aankomst op Biak.
    Wij wense hun een leuke tijd op Biak.
    Elly en Jantinus weer een leuk verslag,en een fijne bruiloft gewenst.
    Groet uit Emmen,
    Bets en Henk

• 06 Mei 2009 - 19:41

De Fietser:

Nou, nou, wat hebben jullie nu binnengehaald?
    Een bijzonder stel! Blank en blond, toch wel een hele bijzondere combinatie daar in Azië.

Het gaat Jaap en Gradus zeker lukken om jullie werk voort te zetten voor wat betreft de blokrenovatie. Of de heren het werk van Elly voortzetten .....

• 06 Mei 2009 - 23:48

Hillie Koning:

Hallo Elly en JTWat een Leuk verhaal en wat een witte mannen, die zullen er over drie maanden ook wel anders uit zien.
    Ik denk er nog maar niet aan dat jullie over acht dagen al weer naar huis gaan, wat zal ik je verhalen en foto's missen
    ja jullie komst daar was voor mij een echt mooi kadeautje hoor, in al die zeven bijna acht jaar dat Truus daar nu is heb ik wel veel foto's van haar gehad. Maar haast nooit een foto waar ze zelf op staat, natuurlijk zijn haar foto's leuk en kijk ik altijd naar nieuwe foto's uit.
    Maar ik vind het toch wel heel leuk om ook foto's te hebben waar zij op staat, en voor al zo als jullie haar gefotograveerd hebben in haar gewonen doen.
    Ik kijk nu uit naar jullie belevenissen op de bruiloft, en dan ook de foto's. nou heel veel plezier, en geniet
    Hartelijke groetjes Hillie