Selamat hari minggu - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Selamat hari minggu - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Selamat hari minggu

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

09 September 2018 | Indonesië, Biak

Vanmorgen regende het en was het wat koeler dan gisteren lekker om buiten te wezen en te genieten van ons mooie uitzicht op zee.
Vanmiddag zijn we samen met Inge en Margriet naar Samares geweest, een prachtig helder blauw meertje het ligt 36 km van de stad, maar met de auto is het zeker anderhalf uur rijden vanwege de slechte weg en het voortdurend bergje op bergje af rijden.
Inge was er in Juni geweest maar toen durfde de chauffeur van het busje op het laatst niet meer te rijden omdat hij bang was dat het busje het bergop rijden op de terugweg niet zou redden dat werd dus erg ver lopen, gelukkig hebben wij een betere auto en zeker weten een betere chauffeur.
Het was de moeite waard, wat een prachtig gezicht dat helder blauwe water gelegen in een bos met prachtige bomen wonderschoon, het meertje ligt dicht aan de oceaan maar heeft zoet water.
De auto stond op honderd meter afstand van het mooie brede zandstrand wat hier niet zoveel voorkomt, vaak is het koraal, ook daar hebben nog een poosje van kunnen genieten.
Vanavond zijn we bij Chris en Martha geweest daar moesten wij van heel veel mensen spullen en brieven uit Nederland afleveren, ook hier weer blijde gezichten.
Margriet had mij gevraagd of ik mee wou naar de schoonheidssalon waar zij een proef make up kreeg voor haar trouwdag heel leuk natuurlijk om mee te maken.
Het was een mooie dag, tot morgen.

• 09 September 2018 - 16:29

Vien:

Wow! Mooi daar!
    Leuk dat jullie mee waren naar de make-up; hopelijk
    niet van die witte gezichtss makeup? Das altijd zo indonesisch en niet geschikt voor bruime mensen...

• 09 September 2018 - 17:35

Hennie:

Prachtige plaatjes en weer mooie verhalen. Krijg alweer heimwee.... hoewel ik natuurlijk niet in Biak ben geweest. Veel plezier daar. Groetjes Hennie

• 10 September 2018 - 06:30

Aad :

Erg leuk jullie zo te kunnen volgen.
    Chris en Marta zien er gelukkig goed uit.
    Nog een goede tijd daar.
    Hartelijke groet,
    Aad

• 10 September 2018 - 06:39

Yolande Molenaar:

Augustus 2016 waren mijn jongste zoon( Sander) en ik in Biak voor een speurtocht naar mijn geboortegrond. Genoten. En bij het zien van de foto's zou ik zo weer in het vliegtuig willen stappen. Leuke foto van Chris en Martha, doe hen de hartelijke groeten van ons. Ook de groeten voor Margriet en Inge. En Oktov met gezin als jullie die zien.
    Wil je informeren bij Chris of hij de foto's van mijn vader aan de vroegere PMS heeft door kunnen geven?

Heel veel plezier en fijne ontmoetingen toegewenst.

Hartelijke groet
    Yolande

• 10 September 2018 - 13:07

Sonja:

Goh, dat blauwe meer is echt een paradijsje. Hebben jullie toch weer iets nieuws en zo mooi ontdekt. Ik denk, dat ik toch maar weer terug moet. En dat strand! Met een leuke foto van jullie. En dat videootje. Top! veel plezier. Gr. Sonja.