Verjaardag Ina - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Verjaardag Ina - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Verjaardag Ina

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

27 Februari 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag was voor Jt niet helemaal een vrije dag, Josien de nieuwe directeur uit Manado is hier vanmorgen aangekomen en daarmee was om 12 uur een overleg gepand, gelukkig was hij om half vier weer thuis zodat wij naar Ina ‘s 8ste verjaardag konden gaan.
Het is nu de derde keer dat wij haar verjaardag meevieren, het is hier niet de gewoonte om iedere verjaardag uitgebreid te vieren, wanneer je hier bijvoorbeeld 10 mensen uitnodigt kunnen er ook zomaar 30 komen want het is heel gewoon dat je anderen meeneemt.
Op die manier gaat het al gauw in de papieren lopen want je moet dan echt heel veel eten koken.
Yujun had lekkere kip en varkens saté gemaakt en daarbij rijst groente en soep heel lekker allemaal en ook heel veel bowl.
Truus had een mooie verjaardag taart gemaakt dus we hebben wel zitten smullen daar.
Henk en Bets vragen wie of de rondgebrachte rijst betaald heeft, nu dat is betaald uit het restant van het ingezamelde geld van vorig jaar.
Ik heb van Truus een boek meegenomen dus kan ik lekker even lezen, want dat miste ik wel een beetje, als het goed is komt mijn nieuwe e-book volgende week mee met de logees van Truus.

• 27 Februari 2011 - 15:34

Joke :

was je eerste e-book niet goed? heb ik gemist .
    ik kan me voorstellen dat je het fijn vind
    om eens lekker te lezen.
    ik heb vandaag hutspot ,wel wat anders dan sate en rijst, maar het sneeuwt hier weer een beetje .

• 27 Februari 2011 - 15:45

Kees & Aly:

Hujan kapok disini juga.

• 27 Februari 2011 - 16:52

Mini En Henk:

Ina gefeliciteerd van een heleboel witte mensen aan de andere kant van de wereld.
    We zouden heel graag van je mooie roze tart willen proeven
    Elly moet je maar vertellen hoe het komt dat we zo wit worden.
    Joke schijft dat het bij haar sneeuwt .
    Dat is dan ook in het noorden maar ook bij ons komen er gestaagd de witte vlokken naar beneden.
    JanT wil je in het vervolg een beetje...........

Groet,
    Henk

• 28 Februari 2011 - 01:17

Trea:

Even een kort berichtje om ierdereen evenop de hoogte te houden van mijn huis.. de bezichtiging is prima verlopen. de vrouw waar het om gaat was erg enthousiast! Dus dat is positief. wel moet ik nog even geduld hebben, ze gaat komende week meer huizen bekijken dus nog even door duimen.. En dan ook nog allemaal duimen voor tante Joke morgen!!! ja, wel een uitdaging voor iedereen zo intensief duimgedraai.. dus iedereen... Alvast heel erg bedankt!
    tot horens!!