Zaterdag 21 maart een avondje bij Truus - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Zaterdag 21 maart een avondje bij Truus - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Zaterdag 21 maart een avondje bij Truus

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

21 Maart 2009 | Indonesië, Biak

De zaterdag is voor Jantinus een gewone werkdag al stoppen zij wel eerder want door de week word het ook regelmatig later.
Jantinus heeft op zijn hand al een week een wondje dat niet goed geneest daar hebben we van Truus antibiotica zalf voor gekregen hopelijk helpt dat want door de vochtige warmte duurt het erg lang, bovendien moet er steeds een pleister op anders komen er vliegen op af.
Vanavond waren we uitgenodigd om bij Truus te eten daar kwamen ook Oktov en Mozes, bovendien was de hele fam. van Yunjun er ook haar moeder en broer zijn weer uit het ziekenhuis.
We hebben lekker gegeten en Truus had ook nog een taart gebakken voor bij de koffie.
Na het eten hebben Oktov Yunjun en Mozes een hele tijd gedanst op traditionele muziek erg leuk om te zien, de muziek nodigt ook echt uit om te bewegen.
Morgen gaan we als het mooi weer is op pad, waarvan uiteraard weer verslag en foto’s

  • 21 Maart 2009 - 14:58

    Hillie Koning:

    Hallo Elliy en JT
    hartelijk dank voor weer je stukje, en de foto's. En het nieuwtje dat de Moeder van Yuyun ook uit het ziekenhuis is, dat wist ik nog niet.
    Maar dat zal ik vanavond laat wel van Truus horen,ik reageer nu maar even want ik word straks op gehaald om op te passen bij mijn zoon.
    daar blijf ik dan een nachtje slapen, zodat ik vanavond laat wel kan chatten met Truus maar niet bij mijn email kan.
    dus ben ik deze keer eens de eerste, en was de Babi ketjap erg lekker zo te horen wel hé? en zo te zien was de taart ook niet te versmaden.
    ja bij Truus is het altijd feest, als ze maar een kleine gelegenhied vind om er één te bouwen.
    ik kijk morgenavond wel weer wat en waar jullie geweest zijn, geniet er van dan kunnen wij mee genieten.
    hartelijke groeten Hillie

  • 21 Maart 2009 - 18:11

    Jantsje:

    De invloed van Albert Hein reikt ver... Waar je al geen voeltbalplaatjes kunt sparen... Ben wel erg onder de indruk van het ziekenhuisverhaal. Vooral die blauwe zuurstofflessen voor de couveuses bezorgden me de koude rillingen. Wat klagen we hier dan over die bezuinigingen eigenlijk.
    En komisch van Jt's medische keuring. Echt humor. Vanochtend de hele ochtend in W'bork in de lentezon gestaan alwaar FC De Weide genadeloos is ingepakt door de plaatselijke voetbalclub. Gelukkig heb ik op dat gebied de nodige relatievering te bieden. Het is lente in W'bork, alles loopt uit. Dat jullie dat weten, alles gaat hier door.

  • 21 Maart 2009 - 18:13

    Jantsje:

    Relativering zonder e, voor de duidelijkheid. Vering in de relatie is weer een ander hoofdstuk binnen mijn deskundigheid....

  • 21 Maart 2009 - 20:52

    De Fietser:

    De snoeper, op het werk kan hij geen chocolaatje zien liggen. Voor je het weet zijn ze verdwenen, zo ook die keer in december.....

  • 22 Maart 2009 - 12:15

    Bets En Henk:

    Hoi Elly en Jantinus,
    Op de molukken moest op zaterdagmorgen ook gewerkt worden.
    Voor dat een ieder naar huis ging,dan was er altijd een kerk dienst,in het waterleiding gebouw.
    Maar op Biak heb ik geen dienst mee gemaakt.
    Hopelijk is je vinger gauw weer beter.
    Groetnnnn ut Emmmmnn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantinus en Mark

Weer in Biak Papua

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 563495

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 14 Maart 2024

Biak 2024

16 Augustus 2022 - 15 September 2022

Samen met Mark naar Biak

12 Februari 2020 - 08 Maart 2020

Jantinus op Biak

05 September 2018 - 27 September 2018

Naar de bruiloft op Biak

14 Februari 2016 - 14 Februari 2016

Biak 2016

26 Februari 2015 - 26 April 2015

Elly en Jantinus in Biak

18 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Biak 2014

28 Februari 2013 - 28 April 2013

Hoe het ons vergaat in Biak 2013

23 Februari 2012 - 22 April 2012

Ons verhaal in BIAK 2012

28 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Biak Papua 2011

05 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Alweer in Biak

02 Oktober 2009 - 27 November 2009

Terug in Biak

14 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: