Zaterdag 21 maart een avondje bij Truus - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Zaterdag 21 maart een avondje bij Truus - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Zaterdag 21 maart een avondje bij Truus

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

21 Maart 2009 | Indonesië, Biak

De zaterdag is voor Jantinus een gewone werkdag al stoppen zij wel eerder want door de week word het ook regelmatig later.
Jantinus heeft op zijn hand al een week een wondje dat niet goed geneest daar hebben we van Truus antibiotica zalf voor gekregen hopelijk helpt dat want door de vochtige warmte duurt het erg lang, bovendien moet er steeds een pleister op anders komen er vliegen op af.
Vanavond waren we uitgenodigd om bij Truus te eten daar kwamen ook Oktov en Mozes, bovendien was de hele fam. van Yunjun er ook haar moeder en broer zijn weer uit het ziekenhuis.
We hebben lekker gegeten en Truus had ook nog een taart gebakken voor bij de koffie.
Na het eten hebben Oktov Yunjun en Mozes een hele tijd gedanst op traditionele muziek erg leuk om te zien, de muziek nodigt ook echt uit om te bewegen.
Morgen gaan we als het mooi weer is op pad, waarvan uiteraard weer verslag en foto’s

• 21 Maart 2009 - 14:58

Hillie Koning:

Hallo Elliy en JT
    hartelijk dank voor weer je stukje, en de foto's. En het nieuwtje dat de Moeder van Yuyun ook uit het ziekenhuis is, dat wist ik nog niet.
    Maar dat zal ik vanavond laat wel van Truus horen,ik reageer nu maar even want ik word straks op gehaald om op te passen bij mijn zoon.
    daar blijf ik dan een nachtje slapen, zodat ik vanavond laat wel kan chatten met Truus maar niet bij mijn email kan.
    dus ben ik deze keer eens de eerste, en was de Babi ketjap erg lekker zo te horen wel hé? en zo te zien was de taart ook niet te versmaden.
    ja bij Truus is het altijd feest, als ze maar een kleine gelegenhied vind om er één te bouwen.
    ik kijk morgenavond wel weer wat en waar jullie geweest zijn, geniet er van dan kunnen wij mee genieten.
    hartelijke groeten Hillie

• 21 Maart 2009 - 18:11

Jantsje:

De invloed van Albert Hein reikt ver... Waar je al geen voeltbalplaatjes kunt sparen... Ben wel erg onder de indruk van het ziekenhuisverhaal. Vooral die blauwe zuurstofflessen voor de couveuses bezorgden me de koude rillingen. Wat klagen we hier dan over die bezuinigingen eigenlijk.
    En komisch van Jt's medische keuring. Echt humor. Vanochtend de hele ochtend in W'bork in de lentezon gestaan alwaar FC De Weide genadeloos is ingepakt door de plaatselijke voetbalclub. Gelukkig heb ik op dat gebied de nodige relatievering te bieden. Het is lente in W'bork, alles loopt uit. Dat jullie dat weten, alles gaat hier door.

• 21 Maart 2009 - 18:13

Jantsje:

Relativering zonder e, voor de duidelijkheid. Vering in de relatie is weer een ander hoofdstuk binnen mijn deskundigheid....

• 21 Maart 2009 - 20:52

De Fietser:

De snoeper, op het werk kan hij geen chocolaatje zien liggen. Voor je het weet zijn ze verdwenen, zo ook die keer in december.....

• 22 Maart 2009 - 12:15

Bets En Henk:

Hoi Elly en Jantinus,
    Op de molukken moest op zaterdagmorgen ook gewerkt worden.
    Voor dat een ieder naar huis ging,dan was er altijd een kerk dienst,in het waterleiding gebouw.
    Maar op Biak heb ik geen dienst mee gemaakt.
    Hopelijk is je vinger gauw weer beter.
    Groetnnnn ut Emmmmnn