Zondag - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

06 Maart 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag hebben we heerlijk rustig thuis doorgebracht, Jantinus moest zijn werkrapportage op nieuw maken en versturen, hij had het vorige week net klaar toen de computer het begaf.
Ik heb een tijd zitten lezen in mijn E-book het blijft een wonder dat er in zo’n klein plat ding zoveel boeken kunnen, ik ben bezig in Tikkop een boek van Adriaan van Dis dat over Zuid Afrika gaat.
Vanavond waren wij uitgenodigd door Gerard van Soest om te komen eten in het Irian hotel, hij had het zelfde probleem met zijn E-book van de Aldi dus jullie zijn gewaarschuwd,
Joop en Edwin waren er ook bij dus konden Gerard en Joop verhalen over hun hier door gebrachte diensttijd uitwisselen.
Het eten was lekker en het was weer een gezellige avond.

• 06 Maart 2011 - 15:44

Mini En Henk:

L.S.
    Het was hier een ZONdag en dat nog wel op zondag.
    Voor jullie is dat niet iets om over te schrijven maar na een toch wel behoorlijke winter beginnen we te verlangen naar wat meer van dat jullie misschien wel eens als te veel/erg ervaren.
    De Olsterhof was open Govert met een vriendje hebben zich bij ons vermaakt met een L stoommachine die we weer aan de praat kregen en nu zijn ze nog in een vuurkorf fikkie aan het stoken en er liggen in de hete as een paar aardappels in alu.folie en die hopen we samen met wat
    Zout en boter op te peuzelen.
    Groet,
    Henk

• 06 Maart 2011 - 18:05

Adrie Uit Baarn:

doe Gerard de groeten van Adrie uit Baarn , zo als ik zie vermaken jullie je wel ook Truus , groeten @3

• 06 Maart 2011 - 20:32

Henk En Bets,:

Elly en Jantinus wij hebben jullie een paar dagen gemist,maar ik was ook een paar dagen niet aanwezig .
    Ik was een paar dagen druk ivm de official dag die zaterdag plaats moest vinden.
    Want het niewe race seizoen staat weer voor de deur,en moet er veel geregeld worden.
    We hebben de verhalen gelezen en zijn in gedachten veel bij jullie in het verre Biak.
    Doe de groeten aan jou collegas van bapak Henk.
    Groet en een fijne werkweek.
    Bets en Henk