Weer een bijzonder bericht, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Weer een bijzonder bericht, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Weer een bijzonder bericht,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

24 Februari 2011 | Indonesië, Biak

Op een van de laatste avonden in Westerbork zaten we bij Herman en Dineke aan de borrel toen zij zeiden dat ze wel zin hadden op Biak te kijken, waarop ik zei, de logeer bedden staan klaar.
Je denkt dan geintje maar tot onze grote verbazing hebben zij een reis geboekt en komen 9 maart hier aan, dus weer iets leuks om naar uit te kijken.
Wij verheugen ons erop hen Biak te laten zien en jullie genieten van zelf sprekend weer mee.
Vandaag was het in de ochtend prachtig weer, Martha waste ons beddengoed en dat lag er twee uur later weer schoon en gestreken op.
Na de middag begon het regenen weer en niet zo’n klein beetje het hoost enorm en de elektriciteit is ook al weer een poosje weggeweest, het is een hels kabaal de regen op het golfplaten dak, jammer dat er geen geluid bij is.
Vanavond heeft Truus hier onder het genot van een glaasje port, Boer zoekt vrouw gekeken, haar tv was van slag waarschijnlijk door het stormachtige weer van de laatste dagen.
Trea heeft gisteren net als Mark gebeld gezellig een tijdje babbelen maar vanavond belde zij weer, morgen komen er kijkers voor haar huis dus allemaal duimen.

  • 24 Februari 2011 - 15:46

    Mini Nen Henk:

    L.S.
    Een mooi bericht met als kernwoorden:
    BOEKEN,BELLEN,DUIMEN,BORREL en GENIETEN.
    Zo mag ik het horen zus!
    Tot morgen
    Henk
    ps. de boeren krijgen wel de aandacht

  • 24 Februari 2011 - 16:01

    Nichtje Inge:

    Hallo, hallo,

    zal mijn duimen goed gebruiken morgen!
    Verder duim ik voor me zelf dat ik ook zo'n Martha "krijg", lijkt mij wel wat.....
    Qua huishoudelijk werk lijk ik volgens mij ietwat op mijn tante, moest van mezelf vandaag de badkamer soppen maar iedere keer had ik een andere reden om het niet te doen, resultaat.......
    Groetjes,
    Inge
    P.s. morgen ook geen tijd om de badkamer te soppen, want dan moet ik duimen voor Trea!

  • 24 Februari 2011 - 16:56

    Joke :

    Inge,wat dacht je van je andere tante?
    ik zit morgen ook te duimen ,en.
    Ik moet maandag poetsen want dan krijg ik kijkers.maar eerst wens ik Trea succes .lekker he fris gewassen lakens dus wassen doe ik wel.

  • 24 Februari 2011 - 18:50

    Trea:

    Om even op Inge in te haken.... qua huishoudelijk werk, zal wel een familie trekje zijn dan want ik herken het verhaal van de badkamer ook maar al te goed. Ik denk dan altijd maar dat ik er niets aan doen, komt door mijn moeder... Hoe leuk is het afschuif systeem! Maar 1 voordeel wat tante Joke ook zal weten, een huis verkopen betekend ook regelmatig je huis poetsen. Dus iedereen komt ten zien!!! Mijn badkamer is superschoon.
    Iedereen alvast bedankt voor het duimen, resultaat meld ik morgenavond!

  • 24 Februari 2011 - 20:57

    Bets En Henk:

    Dat bericht is natuurlijk prachtig,en voor dat jullie er erg in hebben is het al 9 maart.
    En ik ben er zeker van dat Herman en Dineke de vakantie van hun leven krijgen,met zulke reisleiders als jullie.
    Wij zullen het volgen betreft de verhalen.
    groeten aan allen

  • 24 Februari 2011 - 21:18

    Aly Bunschoten:

    hallo,

    Volgens mij hebben jullie weer een geweldig tijd. En wat moet dat een goed gevoel geven, dat je zoveel voor die mensen kunt doen.
    Een mooie combinatie.
    Geniet er maar lekker van!

    Groetjes uit zuidwolde
    aly en kees

  • 24 Februari 2011 - 21:47

    Jantsje:

    Jong en lui, wat doet het mij goed jullie naar BZV te zien kijken! Mijn zendingswerk werpt eindelijk vruchten af! Worden jullie je ook eindelijk bewust van waar het in de wereld werkelijk om gaat....
    In mijn huis waart sinds kort ook een heuse Martha rond, dus ben niet jaloers. Slechts op jullie gasten en jullie weer (want staat die tv niet leuk buiten op terras?), maar dat lijkt me terecht.
    Hartelijke groet van een vakantievierende ex-collega die een oase van rust is geworden.

  • 24 Februari 2011 - 22:31

    Hillie Koning:

    Hallo Elly en JT.
    wat leuk dat je zelfs als je zo ver weg zit als nog logees krijgt, en net als de andere volgers verheug ik me al op de verhalen.
    En wat dat huishoudelijk werk betreft, ik ben geen familie maar ik vind eigenlijk ook veel andere dingen leuker dan huishoudelijk werk
    als ik als eens behoefte heb om mijn huis met bezemen te keren, dan ga ik snel zitten wachten dat het weer over gaat, Soms werkt dat maar als het niet helpt dan doe i het maar snel.
    dat heeft twee voordelen het is toch wel lekker als je huis spic en span is, plus dat je dan weer tijd hebt om leuke dingen te gaan doen
    Ik zal ook voor je duimen hoor Trea
    want ik weet hoe moeilijk het momenteel is om je huis te verkopen
    Mijn Zoon en Schoondochter zitten met he zelfde probleem.
    sterkte morgen.
    Hartelijke groeten Hillie

  • 25 Februari 2011 - 14:50

    Nichtje Inge:

    Kijk aan kijk aan......ik kan er dus echt helemaal NIETS aan doen, 2 tantes met hetzelfde "probleem"! Schuif ik het voortaan daar mooi op af! En dan te bedenken dat broer/papa/oom-lief iedere week de badkamer + wc sopt! Van welke voorouder komt dit dan af???
    Trea ik hoop dat het poetsen de kijk van de kijkers positief heeft beinvloed, mijn duimen zijn blauw dus daar kan het niet aan liggen en........vooral ook het benoemen waard.......tussen het duimen door ook nog de badkamer gesopt! Wel met de "Inge-slag", zeg ook "altijd" het is hier een huishouden van Inge Jansen.
    Tantes en nichtje iedere volgende keer dat ik de badkamer sop denk ik aan jullie........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantinus en Mark

Weer in Biak Papua

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 565868

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 14 Maart 2024

Biak 2024

16 Augustus 2022 - 15 September 2022

Samen met Mark naar Biak

12 Februari 2020 - 08 Maart 2020

Jantinus op Biak

05 September 2018 - 27 September 2018

Naar de bruiloft op Biak

14 Februari 2016 - 14 Februari 2016

Biak 2016

26 Februari 2015 - 26 April 2015

Elly en Jantinus in Biak

18 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Biak 2014

28 Februari 2013 - 28 April 2013

Hoe het ons vergaat in Biak 2013

23 Februari 2012 - 22 April 2012

Ons verhaal in BIAK 2012

28 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Biak Papua 2011

05 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Alweer in Biak

02 Oktober 2009 - 27 November 2009

Terug in Biak

14 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: