Zomaar een praatje - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Zomaar een praatje - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Zomaar een praatje

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

22 Februari 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag een gewone dag maar we waren natuurlijk wel geschokt (grapje) over de reacties op het verhaal van gisteren.
Wie denkt er nou echt dat die super punctuele man van mij zijn rekeningen niet betaald, echt niet.
Dus het was letterlijk niet onze schuld, maar genoeg erover.
Jantinus is vandaag erg druk bezig geweest om te onderzoeken hoe het komt dat een grote waterpomp in pompstation Paray niet voldoende werkt, er zijn ook in de stad problemen met heel oude pompen die steeds weer in storing vallen.
Iets heel anders en volgens mij vermelding waard we hebben vandaag aardappels met boontjes gegeten, het smaakte prima.
Vanavond heeft het hier heel hard gewaaid en geregend, we hebben maar gauw de was binnen gehaald want het ging er hard aan toe, het koelde wel lekker af naar 24 graden, dus dat is wel lekker als we gaan slapen.
Dus dat geklaag dat het zo koud is in Nederland hou op zeg, ik zou best een nachtje lekker onder een dekbed willen kruipen.
Onzin natuurlijk we zouden een beetje moeten kunnen delen, maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Oké, ik stop eigenlijk heb ik weinig te melden, misschien morgen beter.

• 22 Februari 2011 - 16:57

Jan Engberts:

wiltochookevenwatvanonslatenhorenwevolgenjulliemetveelplezier'tisnetofweopdezemanieronderdeelvanjulliebelevenissenwordenleukaldiebijzonderemaarookhelegewonealledaagsedingenalsboontjesetenenalsrasechtenederlandersontbreektookhetweernietinjullieverslagenenjehebtgelijkeenbeetjebeterverdelenzougeenkwaadkunnenwekunnennatuurlijkookmassaalbijjullieeenbeetjeophalenzohierlaatikhetbijdepuntenkommasenspatieszijnalopgroetjesenveelplezierenvolhoudenmethetvermakenvanonsmetjullieleukeverhalenenfotos

• 22 Februari 2011 - 16:59

Jan Engberts:

De weergave van mijn verhaaltje is wat anders dan ik verwacht had

• 22 Februari 2011 - 19:32

Henk En Bets:

Hoi Elly en Jantinus,
    Hebben jullie de weck mee genomen vanuit Westerbork.
    Om nog even terug tekomen betreft de temperatuur hier ,nog 1 nacht vorst 7 gr en dan weer regen en hogere temperaturen.Dat schiet ook niet op.
    Wat jullie op tafel hebben staan is dat kinder likeur,of zit er toch alcohol in?
    En wat die pomp betreft volgens mij wordt er te weinig stroom geleverd (Grapje)Onze kleinzoon Djay vond de wandelende tak geweldig op de foto.
    groet Henk en Bets

• 23 Februari 2011 - 08:44

Mini En Henk:

L.S.
    Maar ook zomaar een praatje kan zijn waarde hebben.
    Want dan kom je al vlug op: Praatjes vullen geen gaatjes”
    Wat ik hierover in mijn gedachten had ben ik even “kwijt”
    Komt misschien zo wel weer.
    Aardappels met boontjes?
    Wat raar hé! Eten we hier steeds minder en daarvoor in de plaats allerlei buitenlandse
    gerechten .
    Die gaatjes hadden wat te maken met die pompen geloof ik JanT.misschien zitten er gaatjes in maar dat is meestal zo met de leidingen.
    Hier hebben we nog steeds te maken met bevroren leidingen al geeft de weerman voor het weekend al weer + 8 graden C.
    Jullie zien zomaar een reaktietje op een ….

Groet,
    Henk