Hallo lezers, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Hallo lezers, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Hallo lezers,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

07 September 2018 | Indonesië, Biak

Het is al twee jaar geleden dat jullie ons via deze site konden volgen, maar de komende drie weken hopen we jullie weer te laten meegenieten van ons verblijf op Biak.
We begonnen onze reis met een vertraging van vijf kwartier, gelukkig is er in Jakarta overstaptijd genoeg.
Na een korte tussenstop in Kuala Lumpur begon de grote zoektocht op de luchthaven van Jakarta, die is helemaal vernieuwd en kolossaal groot geworden, we hebben wel 1,5 km gelopen om van aankomst naar vertrek te komen.
Na een tussenstop in Makassar kwamen we vanmorgen om 5 uur lokale tijd hieraan, de warmte en de geur van Biak verwelkomen je al op de vliegtuigtrap.
In de hal stonden Margriet en Chris ons op te wachten, het duurde erg lang voor onze koffers kwamen we kregen al rare visioenen, het zal je maar gebeuren.
Kelly was er om de auto te brengen het hotelpersoneel blij om vooral Jantinus te zien en het ontbijt stond klaar.
Eerst een paar uur lekker liggen slapen, dat is wel heerlijk na zoveel uur zitten.
Inge kwam vanmiddag langs altijd heel gezellig verder hebben we even wat boodschappen gedaan en dat is het wel voor vandaag, even acclimatiseren.

• 07 September 2018 - 09:41

Mark:

Bij het lezen van dit eerste verslag, komt bij mij het verlangen gelijk om ook weer een x naar Biak te kunnen. Blijft trekken, dat eiland en bevolking en vooral de mensen die we kennen. Genieten maar!!

• 07 September 2018 - 09:42

Truus:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Het grote genieten kan beginnen. Iedereen de groetjes van mij.

• 07 September 2018 - 10:44

Aredhel Oronar (Irma):

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen Elly en Jantinus. Wens jullie heel veel plezier op Biak. Doen jullie de groeten aan Margriet en Inge en aan idereen al ken ik ze niet. God bless you all.

• 07 September 2018 - 11:06

Vien:

Fijn weer jullie verslagen te lezen! Zijn we toch n beetje in Biak. ;)

• 07 September 2018 - 12:45

Henk En Bets :

Hoi Elly en Jantinus,
    Wij vinden het een voorrecht om mee te mogen genieten van jullie verblijf op Biak.
    Top dat de vlucht goed is verlopen en dat de koffers er gelukkig ook gelijk met jullie waren.
    Het is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik er met jou en Jan Eefting ook mocht werken aan het waterproject.
    Doe ze de groetjes daar in het verre Biak,en geniet van alles wat jullie daar gaan doen voor de bevolking.
    Wij zien er naar uit wat jullie allemaal weer gaan mee maken.
    groetjes Henk en Bets

• 07 September 2018 - 15:54

Sietie:

Klinkt heerlijk, veel plezier daar, genieten de komende weken

• 07 September 2018 - 16:05

Willen En Betsy:

Lijkt ons heerlijk daar. Geniet ervan

• 07 September 2018 - 17:48

Hennie:

Jaloers! Geniet maar lekker van deze mooie trip, hier momenteel wat regen maar dat stelt nog niet te veel voor. Veel plezier!

• 08 September 2018 - 01:49

Margriet:

Rarama bebye ro Byak,,

Altijd leuk en fijne kan tante en oom weer ontmoeten blijf altijd fjne .Elke reis met zijn verhaal en ik hoop tante en oom kan elk reis genieten..:).
    Voor Mark..ja kom maar ..:D

Veel plezier in ons Biak en Gods zegen.

liefs,

margriet
    Biak dochter

• 08 September 2018 - 11:00

Jantsje:

Ha Jantinus en Elly! Wat ouderwets gezellig dat jullie zover weg zijn ;-) Ik had je binnenkort willen uitnodigen voor de koffie, Elly, maar dat houden we dus nog tegoed.
    Heerlijk die 1,5 kilometer lopen op Jakarta-airport, lijkt me, na al dat zitten in de krapte van de vliegtuigstoel! Van harte gegund!
    Hier in Nederland deze week niks veranderd. Zo'n 5 x per dag krijgen we een update over Howick en Lili en Jos B. (of we willen of niet) Komkommertijd. Jullie missen nog niks.
    Het wachten is nog op mooie foto's uit Biak, vooral van Jantinus jr.
    Groetjes van Jantsje.

• 08 September 2018 - 13:33

Sonja:

Hallo Elly en Jantinus, heel fijn dat jullie goed in Biak zijn aangekomen. En weer zoveel bekenden al ontmoet hebben. En geweldig, dat jullie zo vlug al op internet zijn. Ik wens jullie nogmaals hele gezellige dagen en mooie tochten op Biak en de grote gebeurtenis voor Margriet. En ook nog de groeten aan Margriet, Chris, Martha, Inge, Agus en vooral ook Lience.
    Groetjes en heel, heel veel plezier. Sonja.

• 09 September 2018 - 07:26

Marjolijn:

Wat leuk om jullie te kunnen volgen! Een hele fijne tijd!