Gat in de weg, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Gat in de weg, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Gat in de weg,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

15 April 2011 | Indonesië, Biak

Eerst even vermelden dat ik mij vandaag gelukkig echt een stuk beter voel.
Mark is onderweg en had het eerste oponthoud op schiphol zijn vlucht is wel 5 uur later vertrokken, hopelijk gaat de rest voorspoedig.
Vandaag zag Jantinus een leuk wegenbouw projectje, in een van de buurten hier zat een groot gat in de weg, er was een man op het idee gekomen om dit te maken en daar zijn daggeldje mee te verdienen.
Hij had bij het gerepareerde stuk een doos neergezet met daarop RP 2000 met de bedoeling dat de passanten dat daar in zouden doen, Jantinus gaf wat extra
( goede ideeën en werklust dienen gestimuleerd te worden) waar de man breed lachend voor bedankte.
Toen Jt vanmiddag op kantoor kwam vertelden zij hem dat er een arts uit het ziekenhuis was langs geweest met de vraag of zij die Belanda hier niet konden houden, hij was bang dat er weer water problemen zouden zijn als hij weer weg is.
Dat is natuurlijk leuk om te horen, maar Jt probeert gebruikt te maken van dit soort dingen om de mensen hier te overtuigen dat storingen dus direct aangepakt moeten worden.
Zo nu en dan valt er gelukkig wel een kwartje maar geduld blijft nodig.
Ik ben vandaag lekker op geschoten met mijn borduurwerk en ben bezig met de letters, en omdat ik een eigen tekst heb is dat een gepuzzel, heb al een schrift met ruitjes gekocht om mijn eigen telpatroon te maken, vanavond bij Truus telpatronen gehaald.
Daar vloog een grote kakkerlak naar binnen Truus opende de jacht met een spuitbus en Lenne vond het heel eng zoals op de foto te zien is.
Binnenkort krijgen jullie de beelden.

• 15 April 2011 - 17:26

Jantsje:

Fijn dat je je weer beter voelt! Leuk dat Mark in aantocht is, gezellig!
    Kun je een tipje van je borduurwerk oplichten? Welke tekst is het nu geworden?
    Zondag ff duimen voor Jantsje en de 5 mijl van de Cascaderun.

Groetekens uit Hoogeveen

• 15 April 2011 - 17:54

Mini En Henk:

L.D.
    De kakker heeft lak aan de kakkerlak.
    Dus er waren geen kakkers in huis want men heeft wel lak aan de kakker.
    Geweldig toch en dit wordt door mij geschreven nadat ik vele problemen met het aan sluiten van een vaatwasser bij Dini Hageman in Heerlen heb opgelost.
    Blijkt bv. blijkt dat er een tussenruimte is gemaakt van wel 30 cm om te dienen als doorvoer van een luchtkoker en daar hadden ze niets van verteld.
    Fijn zus dat je je beter voelt komst van Mark werkt ook positief.
    Laat eens fotos zien van het borduurwerk we zijn erg nieuwsgi.\
    erig.
    Moet weg met mijbn laptop.
    Groet Henk

• 15 April 2011 - 19:10

Jan IJzerwater:

Jantinus kan wel even helpen met het borduurwerk ...... met behulp van de PC.

Even Exel opstarten en elke cel staat voor 1 gaatje in het borduurgaas. Je kunt er ook voor kiezen dat een cel een borduurkruisje is. Jantinus is handig genoeg om dit eventjes uit te vogelen.
    Morgen kan hij er gelijk mee aan de slag want het is toch te warm om buiten wat te gaan doen ...... en Mark zal ook even dutje moeten doen na zo'n lange reis.

..... het is een fluitje van een cent ....

We wensen jullie een hele fijne tijd met jullie logé.

• 16 April 2011 - 08:30

Foppe Meijer:

Mark is onderweg. Heel veel plezier samen.

• 17 April 2011 - 12:10

Lenne Eekhout:

Hallo Jan10us en El
    foto tidah bagus pantat besar