Hoera, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Hoera, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Hoera,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

13 April 2011 | Indonesië, Biak

We hebben weer gas, daar zijn we blij mee, en al zijn onze maaltijden niet ingewikkeld, het is toch wel fijn weer twee pitten te hebben.
Gister heb ik niet gekookt ik was ziek, maagdarm problemen beetje koortsig kortom beroerd, heb veel geslapen en het is niet voor te stellen maar ik had kippenvel. ( met tussen n en al)
Hier roept iedereen ga naar de dokter want het is vast Malaria maar dat denk ik niet, ik kom met zelf medicatie een heel eind.
Vandaag is het al wat beter al heb ik het nu ook weer in mijn rug te veel op bed gelegen denk ik.
Op advies van Martha een zalf gekocht soort tijgerbalsem, dus dat gaan we uitproberen.
Een van onze rotan stoelen is stuk, nog maar een jaar oud en de man die ze gemaakt heeft is verhuisd.
Gelukkig wist Margriet dat de man van de dominee dit ook kan maken en hij wilde dat wel doen, we moeten zelf voor materiaal zorgen dat heeft hij niet.
Maar Jantinus heeft een groot netwerk en de jongens die bij hem werken nog meer dus dat is al geregeld, Inge haar bankstel word ook gelijk gerepareerd want die was daar ook aan toe.
Vandaag ook gehoord dat de eerste honderd zinkplaten al op het dak in Padwa
sup liggen dus morgen sturen we de rest, als Mark een beetje fit aankomt zondag gaan we er even naar kijken

• 13 April 2011 - 16:01

Mini En Henk:

L.D.
    in meer nooit het ik haal anders werken voren naar achteren van wel nu moet ik .
    Ik zal er niet mee verder gaan want ik nu al de bomen door het bos niet meer.
    Sorry L.D. wanneer je een weekend naar den vreemde gaat loop je zo enkele dagen achter en voordat je alles van dat weekend weer op een rijtje hebt en dan voorbereiding van het komend weekend naar Heerlen dan zijn er weer een paar dagen verstreken.
    Nu heb ik ook wel gelezen dat er in de laatste dagen ook geen wereld schokkende gebeurtenissen op/in Biak hebben plaatsgevonden maar dat er weer gas is is toch wel fijn.
    Hier in Nederland zijn we nog steeds blij met het gas uit Slochteren.
    Ik ga nu even naar gisteren.
    Groet,
    Henk

• 14 April 2011 - 18:24

Joke:

moet ik aan de verstandelijke vermogens van mijn broer gaan twijfelen?
    gelukkig kun je weer gewoon koken.
    krijgen we foto"s van Padwa sup te zien ?
    we hebben al wel het geraamte van het gebouw gezien dacht ik.
    groeten joke.

• 14 April 2011 - 20:51

Stéphanie:

Beste ouders van Mark,
    vanavond Mark aan de telefoon gehad, hij is beetje zenuwachtig maar helemaal klaar voor de reis.Hij heeft er ontzettend veel zin in.

Lieve Mark (schatje) hele goeie reis en geniet van je welverdiende vakantie. Tot horens. Liefs en dikke kus van Stéphanie

• 15 April 2011 - 00:03

Hillie Konng:

Hallo Elly en Jantinus.
    Wat vervelend dat je ziek ben, probeer het maar zo goed mogelijk uit te zieken, zodat je weer helemaal beter ben als jullie zoon jullie weer bezoekt.
    je hebt me toch weer een vreemde bloem laten zien, en daar schijn je dus een gedeelte van te kunnen eten.
    om eerlijk te zijn lijkt me dat drie keer niets, maar ja ik heb daar ook helemaal geen verstand van.
    Maar gelukkig hebben jullie nu weer gas, dus je kan weer een degelijke maaltijd op tafel zetten.
    hartelijke groetjes en veel liefs Hillie