Reactie op de reacties, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Reactie op de reacties, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Reactie op de reacties,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

01 April 2011 | Indonesië, Biak

Jantsje Jantinus is weer de oude en is erg benieuwd naar de Gooische vrouwen
De port is al heel lang op wat je ziet is rode martini gekocht in de supermarkt, maar de laatste fles is gauw op en er komt niet zomaar nieuwe hier in de winkel.
Inge Durian smaakt inderdaad vreselijk vies en het stinkt nog erger, het is volgens mij het seizoen want je ziet het overal langs de weg te koop en heel veel mensen vinden het erg lekker, volgens mij vind je het heerlijk of vies een tussen weg is er niet.
Jou naamgenoot ook dol op Durian geeft het antwoord op de vraag over wat het nu was op die foto, je vader maakt er weer een L verhaal van, waar we ook erg van genieten.
Verder nog even over de functie van onze site het is voor ons een dagboek en we willen de volgers graag laten meegenieten, en we zijn altijd weer blij met de leuke reacties.
Maar we willen geen reclame voor wat dan ook op de site hebben, al is het doel nog zo nobel.

• 01 April 2011 - 15:02

Mini En Henk:

L.D.
    Voor jullie op Marktplaats gevonden:”tafelpuntenslijper”
    Mochten er misschien mensen zijn die nodig de tafelpunten moeten slijpen, geef maar een gil dan ga ik bieden.
    Tik fouten ontstaan heel erg vlug.
    Mijn aanhef van gisteren “Mini en enk” zou doen denken hij is een stukje kwijt maar dat was een tikfout.
    Mijn gebruikelijke L. S. (den lezer heil)heb ik veranderd in L.D. ra,ra…
    Dank voor de diverse botanische explicaties wat een vreemde vormen en wat een smaken en wansmaken (geen wans-maken).
    Op 2 april gaan we verder.
    Groet,
    Henk

• 01 April 2011 - 16:25

Mini En Henk:

L.D.
    Snelle Henkie al gereageerd voordat de foto's erop stonden.
    Ik doe een gok "uit de kluiten gewassen sneeuwklokje"of " albino aubergine "

Groet,
    Henk

• 01 April 2011 - 18:01

Joke:

hier ben ik weer.
    bij mij was internet even afwezig,
    wat je dan allemaal :DOORmaakt.
    ik heb dus iets van de discussie gemist,maar al die vruchten had ik toch niets van geweten.
    die witte sperciebonen dat is wel duidelijk. groeten.

• 01 April 2011 - 18:43

Jan IJzerwater:

L.D. = Lief Duo .... toch....?

• 01 April 2011 - 18:49

Jantsje:

Elly, ik heb met je te doen. Wat is het leven zonder port..... Wat een armoei. Het artikel zal ik opsturen naar W'bork. Wie weet kan Mark het meenemen, dan kan Jt zien welk een broederschap hier heerst onder de vrouwenliefhebbers.Voor de gooische dames zal ik verder geen reclame maken, ook al is het zeer de moeite waard. Want niet op prijs gesteld. Van bomen heb ik heel geen verstand en wil het ook niet krijgen.
    Zondag is Frans jarig en krijgt een e-reader kado. Iets waar ik jouw deskundigheid enorm in heb gemist. Je kan het op cruciale momenten echt laten afweten, Elly. Deze praktijk deel ik met Jt (paracetamolletje...) Just when I needed you most.

• 01 April 2011 - 18:55

Jantsje:

Jantinus, fijn dat je er weer beter bent. Zou je weer eens een impressie van de vorderingen van HET borduurwerk kunnen geven? Ik vrees dat de kaakspieren weer eens alle energie in beslag nemen.