Kort nachtje, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Kort nachtje, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Kort nachtje,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

08 Maart 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag heeft Jantinus zich bezig gehouden met plannen voor leiding verbetering in een erg arme wijk dicht bij de zee en de vismarkt.
Wij gaan nog wel eens naar de vismarkt voor groenten, Ha ha hoe verder je er oploopt hoe erger de lucht, niet alleen van vis het is gewoon nogal vies daar.
Martha heeft vandaag de bedden voor Herman en Dineke op gemaakt met fris gewassen lakens.
Martha is een geweldige huishoudster die rustig haar gang gaat maar alles ziet wat nodig is.
Wij moeten vannacht vroeg uit de veren om 5uur plaatselijke tijd komen H en D aan en halen we hen op.
Vanavond kwam Margriet op bezoek zij had bruine broodjes en van allerlei cake mee gebracht zij verwend ons altijd met lekkere dingen.
We hebben ook een poos naar de Nederlandse uitzending gekeken zij kan dat al best volgen, al moet je sommige dingen zoals het woord vermist(daar keken wij naar) uitleggen zij dacht dat het ontvoerd was, moeilijke taal hebben wij hoor, maar bahassa Indonesia valt ook niet mee.



  • 08 Maart 2011 - 18:24

    Mini En Henk:

    L.S.
    GEEN REAKTIE OP DE SITE MAAR DIT MOET U WEL LEZEN!!!!!!!

    Adrie B,Adrie uit B.,Aly .B.Bets en Henk.Ben en Wil,Betteke,Corie en Roel,Dirk,Hillie K. Hennie, Inge W. Jan E.Jan IJ, Jantsje,Joke,Kees B.Kees de V.Kees en Aly,Klaaske, Lenne E.Leo.Rob en Wil, Roelof H.
    Sylvia, Truus, Vien Sawor,Wim en Zwaan en waarschijnlijk nog ettelijke volgers
    HET IS ZOVER.HIER DE NIUEWE AKTIE!!!!!!!
    Voor u te koop;
    Zakje A.van 3,5 x 5 cm.versierd met Biak motieven inhoud 15 rijstkorrels voor slecht euro 4,50
    Of zakje B. van 4,5 x 6 cm eveneens versierd maar nu met 30 rijstkorrels voor euro 9,00
    of de grote baal C. 5,5 x 7 cm. met 50 rijstkorrels voor euro 15,00
    De voorbeelden van de zakjes zijn op de site van Elly en Jant.te zien.
    De zakjes vertegenwoordigen een aantal kilo’s .rijst
    Zakje A. 15 kg. Zakje B. 30 kg en zakje C. 50kg.
    Leuk om kinderen ,kleinkinderen ,kennissen en familie cadeau te geven.
    Hoe komt u in het bezit van de zakjes? ???? Een mailtje naar biakrijst@ziggo.nl is voldoende
    Wanneer u het aantal en soort en uw adres opgeeft krijgt u de betaling gegevens gemaild.
    Levering vind plaats ,waarschijnlijk, in de week na terugkomst van Elly en JanT.
    BIJ IEDERE ZENDING WORDT EEN “STRIJKSTOKJE”GELEVERD WAARMEE U ZELF KUNT CONTROLEREN DAT ER NIETS AAN BLIJFT HANGEN(met gebruiksaanwijzing.)


  • 08 Maart 2011 - 20:24

    Jan E:

    waar kunnen we de voorbeelden van de zakjes vinden

  • 08 Maart 2011 - 21:58

    Henk:

    Jan E.als alles goed gaat staan ze morgen op de site van Elly en Jan>T.
    Een mailtje naar biakrijst@ziggo.nl is ook een oplossing.

    Groet,
    Henk

  • 09 Maart 2011 - 02:34

    Hillie Koning:

    Hallo Elly en JT.
    Sorry dat ik niet elke dag reageer op jullie verhalen, maar er gebeurt momenteel zoveel in mijn leven dat ik
    's avonds vaak doodmoe op de bank in slaap val.
    Als ik dan wakker word dan ga ik meestal snel naar mijn bed waar ik dan heerlijk verder slaap om de volgende dag weer verkwikt op te staan en de volgende drukke dag weer goed door te komen.
    Dat jullie niet denken dat ik jullie verhalen niet meer leuk vind, juist wel ook van de foto's en de bijhorende filmpjes geniet ik reuze hoor
    Juist die spontane dingen die er gebeuren, zo als die oude man met die oude foto.
    Ook vind ik het heel fijn dat Truus zo heerlijk zich even bij jullie kan ontspannen na haar drukke werkzaamheden.
    Want eerlijk gezegd maak ik me wel eens ongerust over haar, zo druk als ze is met van alles maar voor al de school.
    ze beloofd me wel altijd kassian te doen, maar ja ik ken haar een klein beetje.
    wat weer een leuke actie met die rijst zakjes, ik hoop voor de mensen daar dat het een succes zal gaan worden.
    ik wens jullie een heel gezellige tijd met jullie gasten maar dat zal jullie vast wel lukken.
    O voor ik het vergeet mijn jongste kleindochter Isa is weer helemaal beter en is ook weer naar school, en daar is ze met haar vier jaar weer helemaal gelukkig mee.
    ik wens jullie veel geluk, veel plezier, en ik blijf jullie echt wel volgen hoor.
    Veel liefs en hartelijke groeten Hillie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jantinus en Mark

Weer in Biak Papua

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 563545

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 14 Maart 2024

Biak 2024

16 Augustus 2022 - 15 September 2022

Samen met Mark naar Biak

12 Februari 2020 - 08 Maart 2020

Jantinus op Biak

05 September 2018 - 27 September 2018

Naar de bruiloft op Biak

14 Februari 2016 - 14 Februari 2016

Biak 2016

26 Februari 2015 - 26 April 2015

Elly en Jantinus in Biak

18 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Biak 2014

28 Februari 2013 - 28 April 2013

Hoe het ons vergaat in Biak 2013

23 Februari 2012 - 22 April 2012

Ons verhaal in BIAK 2012

28 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Biak Papua 2011

05 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Alweer in Biak

02 Oktober 2009 - 27 November 2009

Terug in Biak

14 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: