Aankomst Herman en Dineke, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Aankomst Herman en Dineke, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Aankomst Herman en Dineke,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

09 Maart 2011 | Indonesië, Biak

Vanmorgen vroeg uit de veren om onze logees op te halen, het vliegtuig lande keurig op tijd en zij hebben een goede reis gehad.
Eerst thuis maar eens even bij komen en ontbijten lekker buiten zitten en rondkijken.
Naar bed nee hoor vanavond zeiden ze, maar na de lunch ging eerst Dineke en even daarna Herman toch maar slapen, om half vijf heb ik hen gewekt want anders is het vannacht weer niet lekker om te slapen.
We zijn even door de stad gereden en gingen de vismarkt over, daar viel Dineke tot mijn grote schrik in een riool geul, gelukkig niets gebroken maar zij heeft zich wel zeer gedaan en had haar voeten en broek vies.
Bij de auto een beetje afgespoeld en toen even de supermarkt door altijd leuk die vreemde artikelen.
Hierna nog even bij Truus lang om kennis te maken en te vragen of er morgen bij haar thuis nog feest is ivm een trouwerij van een nichtje, dat bleek nogal moeilijk te zijn het was nog de vraag of het huwelijk wel door zou gaan.
We wachten het maar even af, we zitten nu 10 uur in de avond buiten even wat te drinken en zullen het deze dag maar niet te laat maken we hebben allemaal wel wat slaap in te halen.
Nog wat anders Henk heeft weer een leuk sponsor plan bedacht, wat wij bescheiden doch van harte aan bevelen.
De rijstzakjes die symbool staan voor onze dank, en vooral van de arme mensen die er mee geholpen kunnen worden, zie de bijgevoegde foto’s.

• 09 Maart 2011 - 14:40

Mini En Henk:

L.S.
    Ben je veilig zonder kleerscheuren de halve wereld overgevlogen ga je een paar km. naar de stad
    En dan val je pardoes in een open riool .
    Gelukkig alleen stinkende gevolgen.
    Beste volgers,
    Gisteren was ik even er vlug met de aankondiging en promotie van de rijstaktie.
    Maar het is goed gekomen Elly heeft de foto van de rijstzakjes geplaatst.
    Een andere mail met ongeveer dezelfde tekst en een foto gaat naar onze familie,vrienden en bekenden.
    Mocht u dat een goed idee vinden even een mailtje naar hajolst@ziggo.nl en ik mail u een wervende tekst met foto.
    Groet,
    Henk

• 11 Maart 2011 - 07:58

BIAKRIJST:

KIJK VOOR DE AKTIE OP;
    KORT NACHTJE en AANKOMST HERMAN........

• 12 Maart 2011 - 09:12

Jantsje:

Wat weer een prachtige foto's en verhalen! Wat geweldig om mee te maken! Eigenlijk wil ik ook wel zo'n man, Elly. Niet zo-eentje die dagelijks in Winschoot'n zit te vergaadr'n en ongekreukt thuiskomt. Maar een man van de wereld, zoals Jantinus, die 's avonds stinkt naar een indonesisch riool. En dan ik met een borduurwerkje en een PORTJE (! ja, ik zag het wel!) op een Biaks terras. Ik zie dat helemaal voor me.
    Opgelucht ben ik dat jullie niet die ellende meemaken in Japan want dat is echt ten hemel schrijend! Wat een natuurgeweld. Hele treinstellen die in de golven verdwijnen en boten die van ver uit de zee op het land worden gekwakt. En geen kleine bootjes!
    Leuk van Henk om weer een ludieke actie op touw te zetten.
    Ik schrok een beetje van het excuus van Hillie, dat ze niet dagelijks mailt! Ik meende Elly dat eens per week ook wel voldoende was? Anders worden jullie toch echt een blok aan m'n been, hoor. Ik hou me nl. ook erg graag bezig met mijn eigen boeiende bestaan. Dus, dan weten jullie: Jantsje heeft nog een leven NAAST dat van jullie. Verder wel de allerhartelijkste groeten ,want ik draag jullie desalniettemin een warm hart toe. Tot volgende week dan maar.

• 12 Maart 2011 - 11:40

Willy En Femke Broer:

Herman en Dineke
    Wij benijden jullie wel en wij hopen dat jullie heel veel genieten.
    Ik hoop dat je been snel weer beter word.
    Geniet er maar van .
    Groetjes van willy en Femke