Zondagavond - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Zondagavond - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Zondagavond

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

03 Maart 2013 | Indonesië, Biak

Vandaag hebben we weinig gedaan het was erg heet en ik had bovendien last van een jetlag, vreselijk slaperig en wat hoofdpijn.
Vanmorgen Kwam Chris langs om ons welkom te heten en verhalen te vertellen, ik kon hem gelijk vragen wat ik voor waspoeder ik moest kopen dat wist ik gister niet meer en morgen komt Martha(zijn vrouw en onze trouwe hulp)ik vond het bijzonder dat hij het wist want bij Papua is wassen toch echt vrouwenwerk.
En vanmiddag kwam Inge met haar kleinzoon om gezellig te kletsen, Garvin was erg blij met de auto die we meebrachten en ging er lekker mee spelen.
We hadden voor Inge een Delfsblauwe kruik met een molen erop zij zei, Oo wat zullen er nu veel mensen jaloers op me zijn en vond het prachtig.
Aan het eind van de middag nog wat noodzakelijke boodschappen gedaan, discussies over winkelzondagen en avond sluitingstijden kent men hier niet.
Werktijden zijn ook niet aan regels gebonden Margriet heeft vandaag tot 10uur vanavond gewerkt morgen komt er een delegatie uit Jakarta en daarvoor moest een en ander klaar, zij was vorige week een week op cursus geweest om een nieuw computerprogramma te leren dus moet het werk wat is blijven liggen ingehaald worden.
Maar ze heeft hier nog een poosje gezellig zitten praten Inge was ook weer van de partij en dan gaat het best goed in het Nederlands al kijkt zij vaak om hulp naar Inge.
We hebben van Bart-Jan droge worst meegekregen en dat vinden zij allebei ook heerlijk, dus dat verheugde de feestvreugde.
Vandaag ook nog een sms van mijn zus Joke gekregen ( zij heeft twee keer achter elkaar een grote operatie achter de rug)dat het ietsje beter met haar gaat dat is wel fijn om te horen als je zover weg bent.
Oké morgen weer een nieuw bericht Jantinus zijn eerste werkdag hier, gelukkig verheugd hij zich hierop.

  • 03 Maart 2013 - 18:30

    Mini En Henk:

    Hallo,

    Ik zie wel dat ik wat naukeuriger moet nalezen voordat ik mijn reactie doorklik.
    De meesten zullen wel begrepen hebben dat er per ongeluk letters weggevallen zijn of gewisseld maar je zou voor heel erg rare situaties kunnen komen te staan.
    Neem nou maar in het verslag van Elly van gisteren
    Schoonzoon Bart Jan geeft "droge vorst mee" Nu krijgen we hier in Nederland komende week mooi "Lente weer"en is de droge vorst niet meer in het land. maar dat het lekker smaakte , ik bedoel maar alom grote verwarring.We verheugen ons in de feestvreugde wat op zich zelf de feestvreugde verhoogde.
    Advies van broer rustig aklimatiseren , jetlag, dus zelf ook zo veel mogelijk liggen over een paar dagen zit je wel weer in in het tegenvoeters patroon.
    Leuk dat Joke reageerde misschien kan ze de komende tijd haar pc ook weer ter hand nemen en jullie verslag van reakties voorzien.
    Als het even lukt ga ik dinsdagavond even naar Nieuwegein.

    Groet,
    Mini en Henk


  • 04 Maart 2013 - 04:40

    Hillie Koning:

    Hallo Elly en JanTienus
    Gezellig al die bekende namen weer te lezen en de foto's weer te zien.
    Goed vam jullie dat je vandaag even je rust hebt genomen om de jetlag te overwinnen.
    Fijn dat Martha je weer komt helpen, zij is aan de warmte gewend.
    Hebben jullie de kleine Jantienus al weer gezien? dat zal ook al wel een heel ventje zijn geworden.
    volgens mij is hij nu drie jaar, wat gaat de tijd toch snel.
    Jantienus je mensen zullen ook wel weer blij zijn dat je er bent, werk ze met plezier.
    Al zal het wel even wennen zijn met die warmte succes in ieder geval.
    ik kijk uit naar je volgende brief en foto's
    Hartelijke groeten Hillie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Biak

Jantinus en Mark

Weer in Biak Papua

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 564996

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 14 Maart 2024

Biak 2024

16 Augustus 2022 - 15 September 2022

Samen met Mark naar Biak

12 Februari 2020 - 08 Maart 2020

Jantinus op Biak

05 September 2018 - 27 September 2018

Naar de bruiloft op Biak

14 Februari 2016 - 14 Februari 2016

Biak 2016

26 Februari 2015 - 26 April 2015

Elly en Jantinus in Biak

18 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Biak 2014

28 Februari 2013 - 28 April 2013

Hoe het ons vergaat in Biak 2013

23 Februari 2012 - 22 April 2012

Ons verhaal in BIAK 2012

28 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Biak Papua 2011

05 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Alweer in Biak

02 Oktober 2009 - 27 November 2009

Terug in Biak

14 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: