Televisie - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Televisie - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Televisie

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

07 Februari 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag is er bij ons huis een schotel geplaatst en hebben we een tv gekregen.
We kunnen nu BVN ontvangen daar worden zowel Nederlandse als Belgische programma’s op uitgezonden, wanneer wat word uitgezonden is via de website BVN op te zoeken.
Het is een hele aanwinst we hadden hier al eerder tv maar de Indonesische zenders zijn voor ons niet te volgen en ook niet leuk als kijk tv, nu kunnen we dus toch het nieuws en zo volgen.
Jt had weer een drukke dag er was een hele grote leiding kapot, hierdoor was een hele woonwijk zonder water, gelukkig konden de monteurs het vandaag repareren.
Jt heeft vanwege bezuinigingen (ook hier) geen goed Engels sprekende man of vrouw meer bij zich maar een monteur die een beetje Engels spreekt, het lukt hem desondanks wel om duidelijk te maken wat hij wil, beetje Indonesisch en handen en voeten werk.
Inge kwam vandaag nog langs en bracht een Mango mee die hebben wij als toetje gegeten.
Verder eigenlijk weinig te vertellen maar wie weet morgen wel weer.
Groetjes van ons hier

• 07 Februari 2011 - 16:27

Mini En Henk:

L.S.
    Het eerste wat ik zag toen ik jullie pagina opende was het woord schotel.
    Ik maar denken aan die pisang pisang (2x betekend toch meerdere?) van gisteren maar nee hoor
    Lees en zie ik een enorme schotel waarvoor ik bijna bang werd dat het jullie uitzicht , wat schitterend is, zou bederven.
    Maar ik lees en zie verder dat de schotel jullie de mogelijkheid biedt om het nieuws in de wereld te volgen en jullie op andere momenten te verposen.
    Mooie gleuf JanT. Bamboebuis vervangen door een kunststof?
    Ik hoef de finesses ook niet te weten , je hebt weer veel mensen blij gemaakt.

tot morgen,
    Henk

• 07 Februari 2011 - 16:40

Ijzerwater:

Toen ik de schotel op de foto zag, dacht ik da's niet kinderachtig zo'n braai. Kun je gelijk alle buren uitnodigen voor "dik doun in toene".
    Later las ik jullie reisverslag en toen werd het guidelijk. Een schotel om nieuwshonger te stillen.

• 07 Februari 2011 - 17:49

Adrie Uit Baarn:

Zo als jullie zien Elly ontvang ik jullie mails weer met bijlagen , groeten uit een winderig Baarn aan truus en aan jullie en geniet maar van BVN T.V ik kijk er ook vaak naar hier in BAARN

• 07 Februari 2011 - 17:49

Adrie Uit Baarn:

• 07 Februari 2011 - 19:54

Joke :

ben het weekend weg geweest,dus had ik vandaag drie prachtige verhalen.
    dank
    citaat:ik hou van werken ,tenminste als het werk is waar ik van hou.
    drie keer raden van wie!

• 07 Februari 2011 - 20:47

Henk En Bets:

Onze reaktie is per abius op 5 febr gekomen

• 09 Februari 2011 - 02:39

Hillie Koning:

Hallo Elly en JT.
    leuk voor jullie dat je nu toch een beetje kan bij houden wat er in je eige koude kikkerlandje kan bij houden en in zien wat er allemaal gebeurd.
    ook is het wel lekker om te zien of te horen hoe koud het hier is terwijl jullie lekker aan een zonnig strand lopen om schelpen te zoeken.
    en/of te badderen heerlijk is dat vind ik persoonlijk.
    ik hoop dat jullie er van kunnen genieten, waar door thuis toch ook wat dichter bij is.
    Hartelijke groeten Hillie