Een latertje, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Een latertje, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Een latertje,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

04 Februari 2011 | Indonesië, Biak

Even een klein stukje want het is al erg laat als ik dit schrijf, Truus Margriet en Noortje kwamen een glaasje port drinken, heel gezellig en dan is het zomaar laat.
Noortje was blij met de door ons meegebrachte laarzen, zij wilde die erg graag hebben, maar meer dan dat het zwarte laarzen maat 38 moesten zijn wisten wij niet dus waren we blij dat ze pasten.
Wij vragen ons af wanneer zij die wil dragen je moet er hier niet aan denken en bovendien overal waar je komt moeten ze weer uit want in huis loopt iedereen op blote voeten.
Morgen is het een vrije dag het kan niet op deze week 5 februari is een feestdag in Papua omdat op die datum het evangelie voor het eerst in Papua werd gebracht.

• 04 Februari 2011 - 16:55

Mini En Henk:

L.S.

Ik had jullie ook “een blijde boodschap” en dan via Skipe toe willen wensen maar de verbinding wilde om 15.30 uur onze tijd niet tot stand komen.
    De invloed van een schoenmakers/verkopersfamilie verloochend zich niet je had er dus een goede kijk op .
    Eigenlijk wel een beetje vreemd drink gezellig een paar portjes en de meeste mensen worden daardoor wat loslippiger van, maar natuurlijk het moet “los vingeriger”zijn en daar zit het euvel.
    Ik krijg nu eerst de foto binnen en wat zie ik de fles is al behoorlijk aangesproken en dan te bedenken dat port daar bij jullie een “ schaars “ artikel is , bijna even moeilijk te krijgen als flessengas?
    Een bijzondere aanbieding op Marktplaats wil ik jullie niet onthouden:
    Te koop:kougomballen automaat
    Iets voor jou Jan T wanneer je het te warm krijgt?
    Tot morgen
    Henk

• 04 Februari 2011 - 23:17

Hillie Koning:

Hallo Elly en Jantinus.
    Wat een verrassing dat het met die drie meiden zo maar in eens laat is.
    Ha ha ha als ik alleen de lol die jullie hebben met de laarzen van Noortje zie op de foto's o dan zou ik zo graag eens even mijn kop bij jullie om de hoek willen steken.
    Maar goed nu kan ik ook mee genieten al is het op afstand bedankt maar weer voor je verhaal
    Hartelijke groeten Hillie