Een autoloze dag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Een autoloze dag - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Een autoloze dag

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

14 Mei 2010 | Indonesië, Bali

Vandaag een dagje zonder auto, maar als je wat wilt heb je al gauw vervoer nodig want hele lange wandelingen zijn niet aantrekkelijk bij deze temperaturen.
Dus weer motors gehuurd om ons te verplaatsen, heel leuk om zo achter elkaar aan te toeren.
Wat verder van het centrum ben je ook wat goedkoper uit, het blijft moeilijk om wat te vinden maar we hebben een paar aardige dingen gekocht.
Voor we het wisten was er al heel wat tijd verstreken en moesten we nodig een hapje eten, het terugbrengen van de motoren was nog wat moeilijk Jt en ik hebben een hele poos staan wachten op de kinderen, die bleken een eind verder op te staan bij een andere verhuurder, maar gingen uiteindelijk toch op zoek naar ons.
De verhuurders zijn zeer uitgekookt en proberen je extra te laten betalen, een keek naar het spatbord en zei dat we een ongeluk hadden gehad, gelukkig trapt Jt daar niet in en ook niet in de prijs, die ver boven de afgesproken prijs lag, wel vervelend dat je steeds zo op je hoede moet zijn om niet beduveld te worden.
Om vier uur hadden we afgesproken bij een massagesalon voor een uur Balinese massage, het regende heel hard en al was het is dicht bij ons hotel we kwamen heel nat aan.
We konden allemaal tegelijk terecht, de massage was geweldig echt ontzettend fijn ze gaan echt van het topje van je kruin tot aan het puntje van je teen, we hebben er van genoten.
Vanavond hebben we ergens gegeten waarbij we in kleermakerszit zaten te eten, (moet kunnen met na zo’n massage) of half hangend in de kussens, in eerste instantie dacht ik dat me dat niet zou bevallen maar het was erg leuk, nu nog een glaasje port en dan is het weer een geweldige dag geweest.

• 15 Mei 2010 - 18:32

Jantsje:

Net even de afgelopen dagen weer doorgenomen. Jorryt en Mark weer veilig langs de aswolken gevlogen! Over het vliegverkeer zal ik jullie verder nieuws besparen.

Ik keek wat vreemd aan tegen de hand van God. Er kan sprake zijn van 1, dan wel 2 handen van God, maar dan wel ZONDER dreigende vingertjes! Deze beelden zijn echt niet volgens de Schrift!

Over het weer in Drenthe kan ik positief zijn. Het sneeuwt niet meer. Ook hoeven er 's ochtends geen ruiten meer gekrabd. 's Ochtends slechts enige vorst (aan de grond). Het is inmiddels al 11 graden! Mensen, we gaan duidelijk de lente tegemoet. Jullie kunnen terugkomen.