Dinsdag 10 november - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Dinsdag 10 november - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10 november

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

10 November 2009 | Indonesië, Biak

Hallo, allemaal daar zijn we weer,
Gisteren was er weinig te melden, al hadden wij toen ineens een betere internet verbinding en erg leuk Betteke was online, dus even lekker kletsen al was het soms moeilijk elkaar te verstaan.
Even reageren op de informatie over het wel en wee van Boer zoekt vrouw, wij weten van niets, we kunnen geen uitzending gemist volgen dat is weer teveel gevraagd van de internet verbinding, maar Trea was het met de verstrekte informatie van Jantsje eens, als ik terug kom kan ik dus zo verder kijken.
Vandaag hadden we het even erg druk wij zouden met Truus nog naar de baby om een foto te maken die moet alvast naar het ziekenhuis in Yajapura, de kinderen en hun moeder moeten h 30 november daar aanwezig zijn.
Zij krijgen nog een brief die zij mee kunnen nemen over waar zij moeten zijn en waarop staat dat zij aangemeld zijn, als we die brengen zal ik er voor de kinderen een troost knuffel bij doen.
Vanavond kwam Margret afscheid van ons nemen zij gaat 14 dagen naar Jakarta voor scholing van haar werk.
Margret werkt op het vliegveld en haar bedrijf stelt 1% van de winst? beschikbaar voor microkredieten voor kleine zelfstandigen, dat is haar afdeling leuk en nuttig werk.
Zij bracht natuurlijk weer een cadeautje mee voor mij een mooie bloes en voor Jt een polo in Papoea stijl.
Zij hoopt dat we elkaar op de luchthaven nog even treffen als we weggaan zou leuk zijn.
Vanavond leerde ik nog een leuk woord een verkeersdrempel noemen ze hier een polisi tidur (slapende politie)
Groetjes

• 10 November 2009 - 15:41

Henk En Bets:

De polo staat je heel goed,je lijkt nu een beetje op Frans Bouwer.
    Alleen het zingen zal Frans beter afgaan.
    Groet,
    Henk en Bets

• 10 November 2009 - 20:47

Miranda:

Dus Elly.. het indonesisch gaat je steeds beter af! Knap hoor!! leuk overigens die slapende politie!!
    "Saya belajar bahasa Indonesia" Kun je ontrafelen? ;)
    Hier alles prima, lekker 2 daggies vrij. Tis hier echt herfstig weer... regen wind alles wat jullie daar niet hebben! Kaarsje aan en lekker op de bank.
    Nog 2 weekjes en dan hebben we vakantie. (Zoals gewoonlijk met Ronalds verjaardag :))
    Tot morgen maar weer.
    Groetjes vanuit Beilen.

• 10 November 2009 - 21:54

Betteke:

Sidah bisah petjaroe melajoe!!!Vraag eens even of ze dat begrijpen Elly. Dat heb ik ooit van mijn vader geleerd toen ik 10 was of daaromtrent. Ik weet ook niet of het Maleis of Soendanees is, maar wie weet kom jij er achter. Je zit tenslotte op les! Gezellig bijgekletst gisteren en fijn dat jullie alweer gauw in het land zijn.
    Over boer zoekt vrouw: ik weet niet hoor, maar ik zit niet bij die miljoenen Nederlanders die aan de buis zitten gekluisterd. Je lijkt wel gek om je ziel en zaligheid zo te laten zien! Emotie tv: daar smullen we van met z'n allen. Maar ik ben bang dat ik tegen zere benen schop...

• 10 November 2009 - 23:50

Hillie Koning:

Hallo Elly en Jantinus
    Wat heerlijk dat die kinderen al zo vlug geholpen kunnen worden, en wat een schatje laat je ons weer zien.
    Jammer dat je nu net de laatste veerien dagen Margret moet missen maar ja werk gaat nu eenmaal voor hé.
    en wat ziet Jantinus er stralend uit in zijn nieuwebloes, kan hij hier mooi mee pronken.de foto's zijn ook weer leuk bedankt er weer voor nou lieve mensen geniet nog maar een poosje daar want de tijd vliegt en hier is het echt behoorlijk fris hoor
    hartelijke groeten en veel,liefs Hillie

• 11 November 2009 - 19:30

Jantsje:

Nou Elly, ik kan je zeggen dat het zacht weer was vanavond. Toch amper kids a.d. deur. Wat fijn trouwens dat jullie die kinderen daar kunnen helpen! Wat de slang betreft: ik had gehoopt dat ik de moord live ook had mogen meemaken. Ik houd van reality, dat spreekt. Ik voel me dan ook erg gekwetst door Betteke! Zere benen? Alles doet pijn! Gelukkig heb ik Trea aan mijn kant, daar kan ik mee praten tenminste. Helaas ben ik al getrouwd, want ik zou ook zo graag met mijn snuitje op tv willen. Daar zou ik alles voor doen: zoenen, huilen, je zegt 't maar. Maar ja, ik heb een man en tis geen eens een boer....

• 11 November 2009 - 19:30

Jantsje: