Motormuizen - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Motormuizen - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Motormuizen

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

11 Mei 2010 | Indonesië, Bali

Vandaag hebben we geen auto tot onze beschikking we gaan de stad verkennen ons hotel is midden in de stad dus lopen we naar de pasar, waar we wat hebbe dingetjes hebben gekocht gelukkig gaat Jt altijd voor de helft van de prijs.
Je ziet hier veel spullen waarvan je denkt die haal ik wel bij de Xenos dus nog even kijken naar dingen waarvan we denken dat die alleen hier te koop zijn.
In Sulawesi is ons dat aardig gelukt we konden zien dat de houtsnijders met hun werk bezig waren dat is het leukst.
Na het bezoek aan de pasar even wezen uitzweten op ons terrasje want de luchtvochtigheid is groot na al die regen van gisteren.
Hierna hebben we twee motors gehuurd en zijn daarmee rond gereden, ik zat bij Jt achterop maar Trea reed zelf moedig en griezelig tegelijk, zij heeft nooit motor gereden maar het gaat haar als snel goed af,gelukkig is het allemaal goed gegaan.
Halverwege begon het te regenen en we zaten net in een restaurant voor onze lunch toen de bui losbarste, dus alweer regen.
Na het eten ben ik naar het hotel gelopen en zijn Trea en Jantinus op de motor naar een plaats hier in Ubud gereden waar veel apen zitten en zij hadden geluk ze liepen om hen heen.
Hierna in ons appartement wat gecomputerd gelezen en geslapen, en nu zijn we al weer terug van een heerlijk diner, morgen komen de jongens om 12 uur aan op Bali dus weer naar de luchthaven, we verheugen ons erop hen weer te zien.

• 12 Mei 2010 - 14:31

Jeanet,gezina En Gee:

hallo, familie, ik zie het al, jullie vermaken je wel op de stoere motor. Voordat ik verder ga met het bericht, willen wij Jorryt en Mark condoleren met het verlies van Jorryt zijn vader, ondanks dit grote verlies, hopen wij dat je er toch nog een beetje van kunt genieten, van deze reis. Sterkte Jorryt en Mark.Wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen,ik ga zeker alles lezen. Zoals jullie merken maak ik[jeanet] dit bericht, in opdracht van moeders. Hier in het regenachtige Westerbork en Emmen gebeurt niet veel spannends,alleen zaterdag gaan mijn vader en moeder naar de big party van Geert.Ik wens jullie nog een geweldige vakantie en doe een beetje voorzichtig op de motor. Groetjes Geert, Gezina en Jeanet.