Een doodgewone dag - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Een doodgewone dag - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Een doodgewone dag

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

01 Maart 2010 | Indonesië, Biak

Heel gewone dagen zijn hier bijna zeldzaam, vandaag ging Jt na drie vrije dagen weer naar het werk waar zo te horen alles verliep zoals het hoort.
Ik zelf heb vandaag heel veel zitten borduren en dat doe ik met veel plezier al moet je het na een aantal uren ook wel weer eens wegleggen, het is allemaal wel heel klein dus voor je ogen een hele inspanning.
Tijdens koffie en thee momenten bahassa Indonesia geoefend met Martha.
Vanmiddag even bij Truus geweest zij had geen internet verbinding meer en de monteur van Biakcom was boven in de mast geklommen om een nieuwe antenne te plaatsen, een griezelig gezicht, maar het euvel is verholpen.
Vanavond heb ik rijst met doperwten kip en kerrie saus gemaakt wat gelukkig lekker was, we hadden ook nog pisang Ambon en nu niet direct denken dat we aan de groene likeur zijn hier zijn dat heerlijke bananen die een groene schil hebben waardoor zij onrijp lijken maar dat is dus niet zo.
Vanavond heeft Truus hier even een portje gedronken zij zit midden in de verhuis perikelen dus dan ben je daar wel even aan toe, we hopen dat zij er lekker op slaapt.
Oké dit is het dan voor vandaag, groeten aan alle lezers en weet dat we erg genieten van de reacties die we krijgen.

• 01 Maart 2010 - 15:41

Adrie Uit Baarn:

Nog 4 weken dan komen we naar Biak , dus tot ziens Elly en Jantinus ,we komen de 4e
    April aan en logeren in het Arumbai hotel, dus tot ziens Adrie
    http/ www.hatibersatu.nl

• 01 Maart 2010 - 16:40

Birgit:

Wat lekker ja een "doodgewone"dag. Dat heb je dan ook echt wel verdient na al dat harde werken.....
    Maar goed ben benieuwd hoe ver je al bent met je borduurwerk, dus show us a picture.
    Liefs Birgit

• 01 Maart 2010 - 19:58

Corry En Roel:

Mooie verhalen elly, en zoals ik al eens eerder zei we genieten er wel van. Ook leuke foto's. Als ik kan dan probeer ik toch wel iedere avond te kijken of er ook een bericht is, en dat is er dan meestal wel.

Jullie maken veel dingen mee, wat je hier niet zo gauw meemaakt, en dat is dan ook altijd zo spannend, jullie dagen zijn nooit gelijk. Dan is het ook weleens heerlijk als er niets bijzonders is die dag, hé

• 01 Maart 2010 - 20:03

Corry En Roel:

hier ben ik nog even, het berichtje was al weg voor ik er erg in had! Ach ja....!!!
    Zoals je ook van de anderen wel hebt gehoord, hier begint het weer gelukkig wat op te knappen....mag ook weleens, ach nederlanders hé mogen graag klagen over het weer...en daar is ook veel over te klagen...!!!!!
    Jullie blijven in ieder geval nog héél lang daar, een mooie tijd nog hoor.
    groetjes van ons

• 01 Maart 2010 - 22:15

Mini En Henk:

Hallo,
    De foto van de antenne plaatsen lijkt mij bijna de opnamaes die je ziet bij het schansspringen.
    Die opnames laten je denken dat de springers huizenhoog door de lucht vliegen maar in werkelijkheid zijn ze slechts enkele meters van de grond d.w.n.z.dat ik het even goed eng vind
    evenals de hoogvlieger in de mast.
    Borduur er maar op voort zus maar de andere volgerheeft gelijk we willen wel eens wat zien
    "seperti gambar"

groet,
    Henk

• 03 Maart 2010 - 11:06

Jantsje:

Nog steeds niet door de Port heen?