Dinsdag 6 oktober - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Dinsdag 6 oktober - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Dinsdag 6 oktober

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

06 Oktober 2009 | Indonesië, Biak

Pech

Vandaag was het weer en zeer warme dag en ik zit dan nu ook buiten op een ongewone plek op het terras te typen in de wind dan verdampt het zweet een beetje.
Vanmorgen was Jenny al op tijd hier om met Jt naar het werk te gaan, zij was erg blij hem te zien en zei, dat toen zij haar zoontje had verteld dat zijn grootvader was aangekomen op Biak hij had gelachen.
We verwachten dat hij in huilen zou uitbarsten bij het zien van twee witte koppen maar toen zij hem tussen de middag meebracht lachte hij stralend toen hij bij opa op schoot zat en ik mijn kunsten vertoonde met de meegebrachte rammelaar.
Het is een mooi stevig jongetje wat om hier groot te worden een pre is, ook Jenny zag er goed uit.
We hebben een hele serie foto’s geschoten, maar nu komt dus de in de aanhef aangekondigde pech.
Vanmiddag na een bezoek aan Truus is Jt zijn fototoestel verloren, die hing aan zijn broek en is ws onder het rijden achterop de brommer losgegaan, helaas hij was nog maar een week oud.
Gelukkig heb ik nog een toestel dus jullie krijgen de volgende serie wel te zien.
Groetjes

• 06 Oktober 2009 - 13:53

Mini En Henk:

Zojuist een doosje met diverse kettingen gesorteerd.
    Zus mocht je zo je bedenkingen hebben over JOU foto toestel dan kan ik natuurlijk altijd een stevig stuk opsturen waaraan je het toestel vast maakt.
    Verlies is dan bijna uitgesloten,mannen!!!!!!

je liefhebbende broer en schoonzus

• 06 Oktober 2009 - 17:42

Roel En Corry:

wat toch leuk om jullie reisverslag te lezen. De vorige keer vonden we het ook zo leuk en dat begint er nu ook weer op te lijken.
    Ik ken jullie wel niet maar door de verhalen heb ik jullie wel leren kennen, Roel kent Jantinus van de Biak reis vorig jaar in Oktober....bijna alweer een jaar geleden....de tijd vliegt (zoals bijna iederéén zegt in mijn omgeving)is dat de leeftijd misschien?????
    Oké tot een volgende keer,
    corry en roel

• 06 Oktober 2009 - 19:56

Henk En Bets:

Hoi beste mensen,

Zo te horen heeft het de maten van Jantinus toen hij een baby was?
    Toch heel bijzonder om het allemaal mee te maken.
    Bij jullie is het warm ,bij ons is het regen en de temperatuur is 11 gr.
    Wat een rot gevoel om een fot toestel te verliezen,hopelijk staan er niet veel foto,s op?
    Je weet maar nooit misschien herkent iemand jullie,want zoveel blanke wit gekleurde mensen zijn daar niet.
    We horen wel als het toestel boven water komt.
    ps Doe de groeten aan Pak Simon.
    Tot het volgende verslag.
    Groeten uit Emmen

• 07 Oktober 2009 - 05:32

Nichtje Inge:

Oeps wat een pech...
    Gelukkig nog een "reserve" exemplaar.
    Jammer van de babyfoto's die er op staan, gauw nieuwe maken!
    Groetjes van ons viertjes vanuit een miezerig Zutphen.

• 09 Oktober 2009 - 01:32

Hillie Koning:

Hallo Elly en Jantinus
    Wat een pech om zo je verblijf op Biak te beginnen.
    Maar wie weet is er een eerlijke vinder, nu maar hopen dat je je naam op de camera hebt staan zo dat die weet van wie het toestel is.
    ja pure pech en nu juist nu je je naamgenoot ging ontmoeten ik was zo nieuwsgierig hoe hij er uit zou zien.
    een volgende keer beter zullen we maar hopen
    veel liefs Hillie