Een heerlijk rustige zondag - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Een heerlijk rustige zondag - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Een heerlijk rustige zondag

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

21 Maart 2010 | Indonesië, Biak

Vandaag was het een zondag zoals we die graag hebben, lekker uitslapen en voor de rest van de dag wat omkeutelen.
Gelukkig was de internet verbinding redelijk goed dus konden we de mails lezen en wat op zoeken.
We zijn vanavond lekker uit eten geweest dus ook geen kookproblemen.
Vanavond lukte het zelfs om doormiddel van skipe wat te praten met Nederland wat niet vaak lukt.
We zijn wat aan het plannen maken voor de weken dat de kinderen hier komen want dat schiet al lekker op nog goed een maand en dan is het al zover, we verheugen ons daar geweldig op.
Om in Indonesië rond te reizen is leuk maar om er achter te komen wanneer er verbindingen zijn met je bestemming valt niet altijd mee.
Afgelopen week wilde het echtpaar van Hasselt naar Manokwari vliegen en hadden ook al een ticket maar de reis werd tot twee keer toe uitgesteld heel vervelend, Jt had hen vrijdagmorgen nog gesproken en zij waren er wel moe van.
Wij wilden hen s’ avonds ophalen want je zit dan maar in een hotel te wachten en dat leek ons heel vervelend, maar het bleek dat zij toch waren vertrokken om 15 uur in het hotel en om 16 er weer weg omdat zij toen opgehaald werden om alsnog te vertrekken.
Dus het blijft lastig een strakke planning te hebben maar we kennen gelukkig veel mensen die ons willen helpen.

• 21 Maart 2010 - 17:16

Birgit:

Nou Elly en JT had was hier ook een echte zondag. Heerlijk weer, zonnetje erbij. Dus echt een dag om even lekker in het bos te wandelen, wat we dus ook hebben gedaan. In tegenstelling tot gisteravond, toen hoosde het hier ontzettend echt de hele avond. We hebben hier in't Hoogevenne zelfs nog wat onweer gehad. Jaaaa.
    Kan me heel goed voorstellen dat jullie er naar uitzien om de kinderen te zien en niet te vergeten, vast te houden (lekker knuffelen).
    Succes met de voorbereidingen.
    Dikke knuffel Birgit

• 21 Maart 2010 - 17:55

Jantsje:

Bovenstaande bewering berust volledig op waarheid. De lente is begonnen: ik heb een hele poos buiten zitten lezen in de zon. Wat een genot!
    En gelukkig heeft mijn sympathieke MEDEFRIES mij en overige fans niet teleurgesteld: voor de 4e keer wereldkampioen! Hoera!!! EN VOOR SVEN NOG 1 X TROELALA!

• 21 Maart 2010 - 18:22

Mini En Henk:

Dagelijks worden nieuwe uitdrukkingen en woorden aan de nederlandse taal toegevoegd.Als je mazzel hebt word de uitdrukking of woord teoegevoegd aan het woordenboek der nederlandse taal.
    Of Elly's woord "omkeutelen"
    deze status ooit bereikt staat te betwijfelen.
    Bij naslag blijkt dat omkeutelen vaker voorkomt maar niet in het woordenboek is opgenomen.

Rustige zondag zoals bedoeld.
    6 dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen de 7de dag is de .....nog uw dienstknecht noch uw dienstmaagd,noch uw os ,noch uw ezel
    weten we het weer.

Groet,