Margret en Noortje - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Margret en Noortje - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Margret en Noortje

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

02 Maart 2010 | Indonesië, Biak

Vandaag heb ik mij beziggehouden met het schrijven van e-mails aan verschillende mensen
Dus geen borduurwerk vandaag, binnen kort zal ik een foto laten zien van mijn noeste arbeid Vanmiddag zijn we nog een huis wezen bekijken wat iemand aan Truus wilde verhuren, heel donker hokkerig en een heel eind van de stad, zij neemt het gelukkig niet want ik kreeg er spontaan jeuk van.
Hierna hebben we bij een Chinese winkel dozen gehaald voor haar verhuizing, men kent hier geen verhuisdozen maar de winkels bewaren hun verpakkingsdozen en verkopen die voor dat doel
Vanavond waren Margret en Noortje bij ons op bezoek wij hebben hen net naar huis gebracht.
Voor mensen die hen niet kennen, deze twee jonge dames hebben afgelopen zomer bij ons in Westerbork gelogeerd, zij gaan hier naar Nederlandse les bij Truus en het spreken gaat steeds beter, ook al omdat zij ons nu wat beter kennen en niet meer zo heel erg verlegen zijn.
We kunnen nu echt een gesprek hebben zoals vanavond over een boek wat ik gelezen heb over Papoea.
Jt moet morgen al om 5uur naar het vliegveld om Leo op te halen, hij is de Nederlandse directeur van de waterleiding bedrijven die een samenwerking met de WMD hebben, hij woont en werkt in Manado en komt op werkbezoek.
Hij blijft tot donderdag dus weer even gezellig bijpraten.

• 02 Maart 2010 - 18:08

Wil:

Na een lange tijd van druk zijn eindelijk alles weer bij gelezen.
    Over de "ongewone en gewone" dagen die jullie daar beleven.
    Hoe je het ook beleeft het is geweldig om te lezen.
    Wat heerlijk dat je je verjaardag inderdaad in februari op het strand kan vieren, dan was het voor mij/ons maar behelpen met al onze familie in een klein huisje, maar tja we weten niet beter.
    Nu luitjes nog veel leef- en woongenot dan hebben wij weer veel leesgenot.
    Ik zie weer uit naar alle volgende belevenissen.
    Veel lieve groetjes uit een nog steeds koud Hoogersmilde.

Wil.

• 02 Maart 2010 - 21:39

Henk En Bets:

Elly die Jantinus van jou is volgens ons een 1000 poot en jij trouwens ook.
    Geweldig wat er allemaal bij jullie gaande is.
    Makelaar,bemideling,verpleegkundige,reisleider,taxi,opa en oma van kleine Jatinus te veel om op te noemen.
    Maar boven al de moeite waard om het allemaal te mogen volgen.
    Mooi t shirt voor Noortje.
    groeten,
    Bets en Henk

• 02 Maart 2010 - 23:16

Ruud:

Hallo Jt en Elly. Leuk om jullie reisverslag te lezen en te volgen. Ben blij dat jullie goed zijn overgekomen. Groetyjes aan Yohanna. Mij kun je eventueel bereiken via The_Hobbither@hotmail.com.
    Nog veel plezier op Biak enb tot ziens.
    Ruud

• 03 Maart 2010 - 14:10

Mini En Henk:

Ik kom als mosterd na de maaltijd,een ander gezegde is:" beter laat dan nooit."
    Over mosterd gesproken.
    Is mosterd nederlands? nee want we kennen ook franse mosterd.Europees?
    Bestaat er ook zoiets als mosterd op Biak?
    Elly helpt ons zeker uit de droom.
    Toch wel interessant spul die mosterd tik maar eens in "mosterdgezegden"
    dan weet je ook waar Abraham ze haalde.