Beste lezers, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Beste lezers, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Beste lezers,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

18 April 2013 | Indonesië, Biak

Vandaag hebben we besloten dat we morgen terugkeren naar Nederland.
Mijn zus lag al in het ziekenhuis toen wij vertrokken, na een hartoperatie, en moest opnieuw geopereerd worden omdat er infecties waren kreeg daarna 6 weken antibiotica, waarna het goed leek te gaan.
Afgelopen week bleek dat er een ontsteking aan de nieuwe hartklep is ontstaan, de situatie is zo ernstig dat we dus eerder dan gepland naar huis gaan.
Jullie begrijpen dat we in gedachten veel bij haar waren, vandaar ook dat ik niet dagelijks schreef en misschien vragen niet beantwoorde omdat mijn hoofd er niet altijd bij was.
Voor nu dank aan allen die bijgedragen hebben aan onze Biak hulp die overigens door gaat als wij er niet zijn.
Vriendelijke groeten,
Jantinus en Elly

  • 18 April 2013 - 08:18

    Vien Sawor:

    Lieve Jantinus en Elly,

    Wat een naar nieuws toch! Veel sterkte, de reis zal lang zijn maar hopelijk is het nieuws bij aankomst in Nederland beter.

    Groetjes,
    Vien

  • 18 April 2013 - 11:08

    Bert Coenraad:

    Beste Elly en Jantinus,

    Heel begrijpelijk allemaal, vooral als je aan de andere kant van de wereld zit en niet even zo bij je zus langs kunt gaan.
    Heel veel sterkte!

    Overigens wil ik jullie bedanken voor de genomen moeite zover, om mij te willen helpen op zoek te gaan naar het graf van mijn vader.

    Kunnen jullie mij misschien een tip geven, of ik andere mensen op Biak kan benaderen voor het vervolg van dit onderzoek?
    Zou het heel fijn vinden als dat mogelijk is.

    Ik wens jullie een fijne en behouden vlucht naar Nederland.


    De hartelijke groeten van,
    Bert


  • 18 April 2013 - 16:32

    Jantsje:

    Hoi Elly en Jantinus,
    Van harte sterkte gewenst! Wat een naar nieuws...
    Dat van die onbeantwoorde vragen was pure flauwekul natuurlijk.
    Had ik dit geweten, dan had ik die onzin niet geschreven.
    Dat er toch verbetering in haar situatie mag komen, wens ik jullie van harte!
    Ook de familie van harte sterkte gewenst. Jantsje.

  • 18 April 2013 - 17:50

    Henk En Bets:

    Beste Elly en Jantinus,
    Wij willen jullie en de familie heel veel sterkte wensen hopende dat alles goed komt.
    Bedankt voor alle verhalen en foto,s.
    Goede vlucht terug.
    Groet van Henk en Bets

  • 18 April 2013 - 19:49

    Corry En Roel:

    Ik wil jullie héél veel sterkte toewensen en vooral ook een goeie vlucht.
    Ik weet wat het is want ook wij moesten een keer terug komen uit Maleisie.
    Daarom wens ik jullie nogmaals héél héél veel sterkte hoor,
    Lieve groetjes van ons,

    Ps en bedankt voor de informatie die we hebben gekregen van jullie, bedankt!

  • 18 April 2013 - 20:55

    Aly Bunschoten:

    Elly en Jantinus,

    Wat naar om op deze manier naar huis te moeten.
    Wij wensen jullie heel veel sterkte en een goeie thuisreis!
    Groetjes uit Zuidwolde.
    Kees en Aly

  • 18 April 2013 - 21:03

    Stinus:

    Sterkte!

  • 19 April 2013 - 00:17

    Hillie Koning.:

    Hallo Elly en Jantinus
    Heel veel sterkte voor jullie en de familie.
    Laten we hopen en bidden dat het goed mag komen voor je zus.
    Ik hoop dat de reis terug voorspoedig mag verlopem.
    bedankt voor weer de leuke verhalen en mooie foto"s
    Hartelijke groeten en veel liefs Hillié.

  • 19 April 2013 - 13:22

    Anja Van Wettum:

    Elly en Jantinus,

    Wat een nare wending. Wens jullie een behouden thuiskomst.
    Heel jammer dat we elkaar niet zullen ontmoeten. Hoop dat alles goed komt.

    Dank voor alle hulp. In Wamena hebben we alles geregeld. Ik neem aan dat we hris Padua wel zullen vinden.

    Met vriendelijke groet,
    Anja

  • 21 April 2013 - 19:21

    Rob En Wil:

    hallo Elly en Jantinus,
    Wat een naar nieuws, vooral als je zover weg zit en niet bij je zus langs kunt gaan. Ik wens jullie een behouden reis terug toe. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt met je zus, veel sterkte voor jullie en natuurlijk ook de rest van de familie.

    Lieve groet, Wil.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Biak

Jantinus en Mark

Weer in Biak Papua

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 3379
Totaal aantal bezoekers 562903

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 14 Maart 2024

Biak 2024

16 Augustus 2022 - 15 September 2022

Samen met Mark naar Biak

12 Februari 2020 - 08 Maart 2020

Jantinus op Biak

05 September 2018 - 27 September 2018

Naar de bruiloft op Biak

14 Februari 2016 - 14 Februari 2016

Biak 2016

26 Februari 2015 - 26 April 2015

Elly en Jantinus in Biak

18 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Biak 2014

28 Februari 2013 - 28 April 2013

Hoe het ons vergaat in Biak 2013

23 Februari 2012 - 22 April 2012

Ons verhaal in BIAK 2012

28 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Biak Papua 2011

05 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Alweer in Biak

02 Oktober 2009 - 27 November 2009

Terug in Biak

14 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: