Woensdagavond - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Woensdagavond - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Woensdagavond

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

03 April 2013 | Indonesië, Biak

Ondertussen is het al weer woensdag de tijd gaat snel, Jantinus heeft al weer twee drukke werkdagen achter de rug, er is in de loop der jaren al wel veel verbeterd hier maar er valt nog genoeg te doen.
En natuurlijk vind hij dat fijn want werken op Biak blijft voor hem het mooiste wat er is.
Ondertussen heb ik weer breilessen gegeven, dat is ook een schot in de roos er zijn heel veel vrouwen die het graag willen leren, ze vinden het hartstikke leuk.
Ik heb de voorbeeld beer afgemaakt om te laten zien hoe het er uitziet als je alle lapjes goed aan elkaar naait, zij vinden het geweldig dus een stimulans om door te gaan.
Vanavond zijn Mieke en Lenne hier geweest, iemand heeft met Lenne haar camera ons zingen opgenomen, we hebben het nu op de laptop dus kunnen het terug zien, Inge kwam ook nog en samen met Alvi die Nederlands had bij haar, dus weer een heel koppeltje zoals dat hier gaat.
Morgen om 8 uur worden we opgehaald voor een wandeling? heel geheimzinnig we wachten af.

• 04 April 2013 - 03:49

Hillie Koning.:

Hallo Elly en Jantinus.

ja de tijd gaat snel als je het leuk hebt, dat jullie weer veel aanloop hebben is ook wel gezellig
    Wat ik me afvraagis hebben ze daar ook dunnen wol, zo als ik toen gebruik heb voor datstelletje wat ik gbreid heb voor Ina? want anders zit de kleding als ze zo veer zijn dat ze dat kunnen breien toch veel te wamr?
    leuk dat jullie als nogbewegende beelden hebben van jullie zingen, kan je daar niet een klein stukje al is het maar µén lied bij jullie verslag plaatsen?
    dat konden jullie de vorige keren wel dus wacht ik het maar rustig af.
    Spannend die verrassingd wandeling ik ben benieuwd hoor, in ieder geval heel veel plezier.
    Hartelijke groeten Hillie.

• 04 April 2013 - 17:09

Jantsje:

Hoi luitjes, een tipje van de beer is opgelicht. Wanner komt de hele beer in beeld? Hoe kan het eigenlijk dat die dames daar het breien, tot voor jouw komst, niet machtig waren, Elly?
    En heb ik jullie al verteld dat we hier een fantastische winter hebben, die maar geen afscheid van ons wil nemen?