Een babbel uit Biak, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Een babbel uit Biak, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Een babbel uit Biak,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

05 April 2012 | Indonesië, Biak

Eerst even wat recht zetten want er is verwarring ontstaan over mijn opmerking dat Jt hier minder kleding had dan we dachten.
Het is niet zo dat er dingen verdwijnen die van ons zijn, maar dat we niet onthouden wat we aan kleding hier laten.
We nemen zo min mogelijk mee omdat we al zoveel andere belangrijke dingen hebben om mee te nemen en 20 kilo is niet veel als je voor lange tijd weggaat.
Vandaag was het al weer de laatste werkdag van de week voor Jantinus, morgen is het goede vrijdag en dat is hier een vrije dag, dus vier vrije dagen voor de boeg.
Wat we daar mee gaan doen weten we nog niet wel dat we morgen om 9 uur starten in de kerk vanwege het zangkoortje, daar zijn we vast wel twee uur zoet mee.
Verder zijn we morgen uitgenodigd bij familie van Inge om te komen eten, het is hier heel normaal om een dag van te voren mensen pas uit te nodigen, geen gestress of mensen wel of niet komen.
Inge is vanmiddag nog even langs geweest zij had bouwmaterialen gekocht voor de woning in Manswam daar wordt zaterdag met de bouw begonnen.
Het zou leuk zijn als we er nog foto’s van kunnen nemen voor we weggaan, afgelopen week waren we er nog even de vrouw die er gaat wonen met haar dochtertje toonde zich heel blij.
De temperatuur is hier de laatste dagen wel hoog maar niet erg broeierig alleen in de avond dan is het erg, het is nu bijna twaalf uur en het zweet loopt over mijn rug, niet echt aangenaam.
Dus wees nu maar blij dat je lekker onder je dekbed kunt kruipen.

• 05 April 2012 - 17:29

Sjef Franken:

inderdaad je hebt gelijk als je zegt ik weet niet goed meer wat ik achter heb gelaten,naarmate je ouder word het steeds erger.en ik bedoelde er ook niets kwaads mee. fijne tijd verder en ga door met jully goede werksaamheden.groet ook inge van mij. groetjes sjef

• 05 April 2012 - 17:41

Henk En Bets:

Dat is in Nederland al een tijdje geleden dat je vrij was op goede vrijdag.
    Maar als wij met ons allen niet uit kijken dan werken we 7 dagen in de week.
    Het is hier wel wat aan de koude kant maar droog.
    Wij wensen jullie fijne dagen en een mooie zangdienst toe.
    De groeten aan allen in het verre Biak.

• 05 April 2012 - 18:06

Geertje:

Fijne Paasdagen daar, het gaat hier aankomende nacht vriezen, groetjes, en nog veel plezier gewenst

• 05 April 2012 - 18:33

Joke:

Wat een mooie tent, ziet er beter uit dan het huis waar kleine Jantinus voor stond.
    Ik verheug me op een foto van Jantinus op z'n paasbest!
    Fijn dat het huis voor die andere familie al gauw gebouwd wordt.
    Fijne Paasdagen voor iedereen die dit leest!

• 05 April 2012 - 23:22

Hillie:

Heerlijk voor jullie dat je vier vrije dagen hebt, maar ja wat is voor jullie
    vrije dagen.
    op jullie vrije deag moeten jullie vaak zoveel bezoeken af leggen dat je nog niet echt vrije ben.
    maar goed ik weet dat jullie dat alleen maar fijn vinden, om de mensen te helpen.
    ik hoop dat Jantines jullie zang kwaliteiten zal vast leggen en als jullie thuis zijn het voor mij op een plaatje zal knallen, want ik ben zo benieuwd naar de nachtegaaltjes uit Biak
    ik kijk weer uit naar jullie belevenissen op jullie vrije dagen/
    hartelijke groeten

• 06 April 2012 - 18:55

Jan IJzerwater:

Hier, uit het Noorddrentse wensen we jullie een fijn paasweekend toe.