Verwennerij, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Verwennerij, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Verwennerij,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

28 April 2011 | Indonesië, Biak

Vandaag gestart met het inpakken van de koffers een voor de rondreis en ook de grote koffer moet morgen klaar zijn.
We vertrekken zaterdag naar Manokwari en blijven daar waarschijnlijk drie dagen en reizen dan naar Jayapura en als we een vlucht kunnen krijgen gaan we direct door naar Wamena ook hier blijven we drie of vier dagen.
Daarna terug naar Jayapura waar we op 13 mei vertrekken naar Biak we blijven een nacht hier en nemen onze grote koffers mee als we op 14 mei naar Jakarta gaan, daar blijven we een nacht en hopen 16 mei terug te zijn in Nederland.
Ik hoop ook van de reis op de site verslag te doen, zodat jullie een beetje mee genieten.
Vanavond hoefde ik niet meer te koken want Inge en Margriet hebben gekookt en het hier mee naar toe genomen,Inge met alle spullen op haar motor en Margriet met een enorme pan soep in de taxi het kan hier allemaal, wat een verwennerij, en wat een lief om dat voor ons te doen,
Het was erg lekker en gezellig, Yuyun, Sandiki, Truus, Inge, Margriet en wij een overzichtelijk clubje.
Ik zou nog bijna vergeten dat ook Jenny met de kleine Jantinus van de partij was, vanmiddag was zij al even met Entzel langs geweest, maar toen was Jantinus er niet bij.
Jantinus is heel verlegen en durft bijna niet naar ons te kijken, hij is nog maar klein dus hopelijk verandert dat nog.
Morgen eten we dus bij Truus in huis waar Yuyun gaat koken dan komen ook Chris Martha en Oktov en Seroja erbij.

• 28 April 2011 - 15:22

Jantsje:

Ik vind Jantinus een superscheetje!
    Precies z'n opa, maar dan anders.

• 28 April 2011 - 18:59

Willem En Ria:

geniet van de reis.
    groeten uit zuidwolde

• 28 April 2011 - 19:47

Henk En Bets:

Geniet van jullie verdiende reis,en rust maar lekker uit.
    Veel plezier met ze,n drieen.
    Bets en Henk

• 29 April 2011 - 08:53

Herman En Dineke:

We wensen jullie een fijne vakantie en doe daar iedereen de groeten van ons.Leuke foto's, wat ons vaak herinnert aan de periode dat we bij jullie waren.
    groetjes uit Bork

• 29 April 2011 - 18:28

Corry En Roel:

We wensen jullie een fijne vakantie alledrie en geniet er van. Want het is ook zo weer voorbij! Mooie foto's en verhalen dit hele jaar en het einde daarvan komt nu voor ons in zicht.....weer afkicken!! Maar ik heb een vermoeden dat jullie er wel weer naar toe gaan....!
    Gek ik ken geen mens van dit alles, en toch heb ik het gevoel dat ik ze allemaal ken....! Oké mensen een fijne en mooie reis hoor,
    groetjes van ons allebei.