Het is klaar, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Het is klaar, - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Het is klaar,

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

21 April 2011 | Indonesië, Biak

De titel van deze aflevering gaat dus over mijn borduurwerk, het is een beetje een raar gevoel dat het nu echt af is maar al zeg ik het zelf het is erg mooi geworden.
Thuis nog even wassen en inlijsten en dan kan het bij de andere poezen afbeeldingen hangen.
Ik weet niet of het op de foto goed te lezen is, met dank aan Henk, dit is de tekst geworden.
Wat een snoesjes
Die aangeklede poesjes
Vanmiddag zijn we even wezen kijken bij tiptop dat is een kleine haven waar veel prahu ’s liggen, het is een beetje vergane glorie om te zien maar wordt nog wel veel gebruikt.
Daar dichtbij waren er veel mensen bezig om een paaskamp in te richten er werd druk gewerkt en het was er erg gezellig, het deed Mark aan een scoutingkamp denken.
We zijn er overheen gelopen en onze belangstelling werd erg gewaardeerd,
Vanavond kwam Margriet bij ons Noortje had ook willen komen maar heeft steeds erge hoofdpijn.
Mark had voor haar een paraplu gekocht met Hollandse afbeeldingen, hij heeft nog getwijfeld of zij dat oubollig zou vinden, maar ze was zij vond het prachtig en verheugd zich op een bui regen.

• 21 April 2011 - 18:38

Mini En Henk:

L.D.

Eindelijk gerechtigheid.
    In mijn commentaar en reactie op het feuilleton van mijn zus heb ik vele woordspelingen en woordgrapjes bedacht.
    Eindelijk is er nu een van vereeuwigd en staat voor ieder te lezen ,nog wel een eeuwtje ,achterglas.
    En zeg nou zelf wat een snoesjes hé
    Mooi werk Elly Bax!en dan bedoel ik het borduurwerk.
    Geweldige foto Mark daar met die kinderen op het padvinderskamp,trouwens die foto met “Koning en Koningin voor hun paleisje mag er ook zijn.
    Ik spreek jullie morgen weer!
    Groet,
    Henk

• 21 April 2011 - 21:24

Foppe Meijer:

Wat een leuke foto's en ook erg leuke paashuisjes.

Mark moet wel oppassen dat hij straks niet al die kinderen wil meenemen naar Nederland, alhoewel hij lijkt nou net een schoolmeester. :)

• 22 April 2011 - 21:50

Lenne:

Hallo Elly
    Wat is je borduurwerk mooi geworden. Ben nu weer thuis en lees toch wel met wat pijn in mijn hart jullie verslagen. Maar blijf jullie volgen. En omdat ik nu weet waar en hoe zeg het mij heel veel. Nog een fijne tijd en een leuke vakantie met Mark. groetjes