Weer thuis - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

24 Mei 2010 | Indonesië, Batavia

Na een dagje in Jakarta waarin een bezoek aan de Batavia haven en het oude deel van de stad waar nog veel gebouwen zijn uit de Nederlandse tijd, zijn we in de avond vertrokken naar huis.
Mark Jorryt en Trea vertrokken een half uur later dan wij, dus konden we tot het laatst samen blijven
De reis is voor ons allemaal goed verlopen en ergens boven Iran was de 23ste mei aan gebroken heel bijzonder je verjaardag zo te starten.
Wij werden door Tollie en Annie opgehaald en konden dus onderweg al heel wat bijkletsen en Nederland begroete ons met heerlijk zonnig weer, en thuis was alles prima voor elkaar Annie had de boodschappen gedaan en het huis gelucht en gezogen.
Wij gaan in de komende week met Henk om de tafel zitten om het schelpen project af te ronden en zullen alle goede gevers een verantwoording geven van de besteding van het geld en hen daarvoor persoonlijk bedanken, wij zijn blij dat zoveel mensen ons het vertrouwen hebben gegeven om hun geld te besteden.
Wij hopen met uw hulp nog lang door te kunnen gaan met het ondersteunen van schrijnende gevallen op Biak.
Wij kijken terug op een fijne tijd in Biak.
Onze vakantie met de kinderen was ondanks de onderbreking door het verlies van Jorryt,s vader een tijd waar we met heel veel blijdschap op terug zien, wij realiseren ons dat het heel bijzonder is om samen met je kinderen op deze manier rond te reizen.
Verder wil ik alle lezers bedanken maar vooral de mensen die reageerden op onze site, het is heel leuk om alle dagen weer te kijken of er reacties zijn, dat is erg ondersteunend.
Hiermee wil ik deze verslaggeving afsluiten, bedankt Elly en Jantinus

• 23 Mei 2010 - 21:11

De Fietser:

Welkom thuis.
    Wanneer ik de afgelopen maanden mijn postbus opende, vond ik altijd een berichtje van jullie .... ook dat is voorbij ....

Bedankt voor al jullie berichtjes, foto's en video's.

• 24 Mei 2010 - 10:58

Adrie Uit Baarn:

welkom thuis names adrie
    en bedankt voor jullie foto,s en het reis verslag zo wel op Biak en indonesie tot ziens van adrie & Rob

• 24 Mei 2010 - 12:01

Jantsje:

Welkom thuis! En gelijk met de neus in de boter! (want 22 graden).

Maar over het borduurwerk geen woord! Ik heb ooit al eens terecht opgemerkt, Elly: praten wen broduren gaat niet samen! Zo zie je maar weer.

• 24 Mei 2010 - 17:55

Roel En Corry:

Welkom thuis allebei, en Elly jij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, want ik kwam daar nu pas achter dat je ''boven in de lucht'' jarig bent geworden! Echt weer héél leuk en gezellig al die verhalen en foto's die we hebben gelezen en gezien, ook voor ons wordt het nu weer afkicken!!!! Ik zal het missen! Ik ken jullie wel niet persoonlijk, maar door al die verhalen in de loop van de tijd, ken ik jullie toch wel een beetje. Nogmaals hartelijk bedankt hoor!

• 24 Mei 2010 - 19:15

Betteke:

Van harte gefeliciteerd!!
    Kwam gisteren nog door Bork en dacht aan je natuurlijk.
    Tje, wat een reis hebben jullie achter de rug!
    We bellen gauw..

• 25 Mei 2010 - 07:23

Mini En Henk:

Als mosterd na de maaltijd.
    Geen hond die dit nog leest!
    Maar toch....We waren dit weekend in het land van onze zuiderburen niet om de kwestie BHV op te lossen ,maar naar div.markten het was tenslotte het kampeerweekend met Elly en JanT en dan gingen we ook naar een markt.
    We hadden geen laptop mee (kun je toch zien het leeftijdsverschil met onze zus en zwager)

U hebt het gelezen we gaan rond de tafel
    de schelpjes komen eraan
    Met de Biak(ezen-anen)roepen we
    "lang leve Elly en Jantinus"
    Hoe oud werd Elly trouwens?ze is van 19.. dacht ik nou ......

• 25 Mei 2010 - 18:52

Jan Braker:

Welkom thuis. Ik heb erg van jullie reisbelevenissen genoten en wens jullie verder een goede toekomst.