Mark en Jorryt zijn terug - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Mark en Jorryt zijn terug - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Mark en Jorryt zijn terug

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

12 Mei 2010 | Indonesië, Bali

Vandaag was het een mooie dag, we zijn natuurlijk heel blij dat de jongens weer terug zijn maar ook het weer was beter, een enkele bui vanmiddag maar geen hoosbuien zoals de afgelopen dagen.
Toen Mark en Jorryt er waren zijn we eerst maar gaan lunchen, eten en bijpraten over de afgelopen week.
We waren in de zuidelijke kant van het eiland omdat daar het vliegveld ligt dus hebben we de bezienswaardigheden daar bezocht.
Eerst het cultureel centrum GWK (garuda wisnu kencana ) daar zijn enorme grote rotsblokken met daar tussen enorme beelden hoger dan het Vrijheidsbeeld in Amerika, als laatste beeld de handen van god waar M J en T op geklommen zijn.
Hierna zijn we naar een tempel geweest waar je een prachtig uitzicht hebt en er zijn veel loslopende (brutale apen) je kunt daar zakjes voer voor kopen, je moet wel uitkijken want ze grissen het zo weg voor je er erg in hebt.
Jorryt schrok zich rot toen er een plotseling van achter op zijn schouders sprong, later gebeurde dat bij Jt ook die het in de gaten had en hem heeft gevoerd.
Het was erg heet ook al omdat we in sarong moesten, wat op zich al lachen is om elkaar zo te zien maar er moest ook nogal geklommen worden dus zweten geen gebrek.
Hierna zijn we naar ons hotel gereden wat nog een heel eind was en de jongens ook wel moe waren.
Zij vonden ons stekje gelijk erg mooi en nadat we allemaal lekker afgespoeld waren zijn we gaan eten, weer heel gezellig, na thuiskomst hebben we een van de meegebrachte flessen wijn opgedronken en toen was het wel bedtijd voor de heren.
Als Moederdag cadeau hadden de jongens port en een stapel tijdschriften mee genomen allebei heel welkom.

• 12 Mei 2010 - 15:52

Henrieke En Kaj:

Dag allemaal,

Jullie staan er beeldig op!
    Fijn dat jullie toch de reis verder gezamenlijk kunnen afmaken!
    Geniet er nog even van.

Groetjes uut Grun van Henrieke en Kaj

• 12 Mei 2010 - 16:47

Janny:

Hoi familie,

Fijn dat jullie de rest van de vakantie weer samen gaan beleven. Veel plezier nog. Die sarong staat jullie goed.

• 12 Mei 2010 - 17:08

De Fietser:

The happy family.

Veel plezier en geniet elke dag. Stel de terugreis nog maar even uit want de max. temperatuur hier en de max. temperatuur bij jullie verschilt ca. 30 graden van elkaar.

NB: Jt, je moet toch maar even nadenken over het houden van lezingen in Nederland over de Gordel van Smaragd.

• 12 Mei 2010 - 17:10

Adrie Uit Baarn:

geniet er maar van de laatste weken op Bali
    het gezin is weer kompleet zullen we maar zeggen , groeten uit Baarn @3 en Rob
    http/ www.hatibersatu.nl

• 12 Mei 2010 - 17:14

Joo Toumahuw:

Lieve familie, leuke fotos, geniet van jullie vakantie en het mooie weer daar, kom gezond weer terug, groetjes en veel liefs.