Zaterdag 28 november, ( vandaag 34 jaar getrouwd) - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Zaterdag 28 november, ( vandaag 34 jaar getrouwd) - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Zaterdag 28 november, ( vandaag 34 jaar getrouwd)

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

28 November 2009 | Indonesië, Biak

Het afsluitende bericht van deze periode.
Zoals al verteld zijn wij vrijdagmorgen om half 10 Biak tijd (8 uur bij tellen) Vertrokken richting Nederland,
We werden uitgezwaaid door Yustin Jenny en de kleine Jantinus Oktov Noortje Truus en Margret die dezelfde morgen terug was gekomen vanuit Jakarta.
Altijd een emotioneel moment, maar ook een start op weg naar huis, de vlucht naar Jakarta met een tussenstop in Makassar verliep prima
In Jakarta hadden wij of eigenlijk Jantinus een overleg met Peter Schouten die deel uitmaakt van de directie wat betreft de Indonesië projecten, hij was in Indonesië voor besprekingen met allerlei instanties.
Jt en hij hebben ideeën uitgewisseld en het was ook heel gezellig.
Hierna inchecken bij de KLM balie dat moest nog want de Internet verbinding was de laatste dagen slecht, gelukkig nog wel redelijk goede plaatsen al zaten we achter twee stellen met een baby en dat is niet altijd aantrekkelijk.
De vlucht Jakarta Amsterdam met een tussenstop in Kuala Lumpur verliep goed geen turbulentie, we hebben niet erg veel geslapen en je weet in het laatst niet meer hoe je zitten moet, maar na deze lange reis stonden Mark Jorryt en Trea weer op ons te wachten, dan vergeet je de vermoeidheid zo weer.
Thuis had Sinterklaas al een chocolade letter in onze schoen gedaan, en de kinderen voor binnen en buiten bloemen neergezet.
Het is ondertussen 8 uur in de avond en de kinderen zijn weer vertrokken en wij luisteren naar Cassata waar Karst Hoogsteen en Weinand Schepers te gast zijn.
Jantinus zou daar heen maar doordat er een wijziging in het onderwerp kwam nl Atjeh waar Jt nooit geweest is, heeft hij gevraagd om een ander het te laten doen, dus toch rustig thuis.
Zo wij gaan uitrusten en na genieten, nogmaals allemaal bedankt voor het meelezen en in het bijzonder de mensen die de moeite namen op de site te reageren daar hebben wij weer erg van genoten.

• 28 November 2009 - 19:17

Roel En Corry:

Welkom thuis, en nogmaals bedankt hoor voor de mooie reisverslagen en de foto's. Jullie zullen nu even moeten afkicken (het weer b.v. en de dagelijkse dingen) maar ook wij moeten dat, jullie gezellige verhalen lezen kan nu even niet, Roel kent JT maar ik heb ook het gevoel dat ik jullie een beetje (nou beetje) ken.
    Geniet thuis weer van de gezellige dingen die de maand December weer brengt, en tot een volgende keer dan maar weer hé,
    Bedankt,

• 28 November 2009 - 19:29

Wil En Ben:

Wij hebben volop genoten van jullie mooie reisverslagen. Jammer van Radio Drenthe als het een keer ons laat ons het even weten, dat is altijd leuk.
    e-mail adres hebben jullie nog?
    Enne, volgend jaar weer!! Volgens mij heeft vooral Elly nu de smaak te pakken en vooral na de ontvangst in Nederland met het echt Nederlandse weer, br.
    Enne, gefeliciteerd met jullie 34e huwelijksdag. Groetjes Ben en Wil

• 28 November 2009 - 20:42

Nichtje Inge:

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Goh ik was dus 8 jaar toen ik jullie bruidsmeisje was......
    Morgen op kraamvisite in Olst bij de kleine Lotte en samen met mama en Dieuwertje naar holliday on ice (mama kaartjes cadeau gegeven voor haar verjaardag, net als vorig jaar;-) Jelle blijft dan gezellig bij opa want Donald slaapt i.v.m. nachtdienst.
    Succes/sterkte met "omschakelen".
    Liefs,
    Inge

• 28 November 2009 - 21:52

Janny:

Hier een berichtje van jullie andere bruidsmeisje. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en fijn dat jullie weer gezond thuis zijn.We hebben weer erg genoten van jullie belevenissen.

• 28 November 2009 - 22:21

Hillie Koning:

Hallo Elly en Jantinus.
    Eerst hartelijik gefeliciteerd met jullie huwlijksdag, er nog 34 bij in gezondheid.
    ja het word nu wel even afkickenniet alleen zal ik de verhalen missen maar ook de foto's en de filmpjes.
    maar goed ik hoef ze niet lang te missen want als jullie weer gaan, zal ik weer één van jullie trouwe lezers en bekijkers zijn. rust maar even lekker uit en dan komen de feest dagen er al weer aan.
    toch wel fijn dat Sinterklaas ook vind dat jullie erg lief zijn geweest en geniet maar van zijn letter
    Lieve mensen we zullen elkaar heus wel nog even spreken voor jullie weer terug gaan naar Biak, en ik zeg het toch nog een keer.HARTELIJK BEDANKT voor alles wat ik heb mee mogen genieten en voor alle leuke foto's met mijn vriendin er op ik heb nog nooit zoveel foyo's van haar gekregen sinds jullie op Biak komen. Het gaat jullie goed en tot schrijfs of tot horends maar weer. veel lieve groeten en nu genieten van kinderen familie vrienden en kennissen Hillie

• 28 November 2009 - 22:22

Betteke:

34 jaar getrouwd!! Van harte gefeliciteerd.
    Wat zal het vreemd voor jullie zijn om nu ineens weer in het koude kikkerlandje te zijn. De overgang gaat wel heel snel met een vliegtuig he. We bellen gauw..

• 29 November 2009 - 13:31

Aly Bunschoten:

allereerst "welkom thuis".
    zat ik zaterdagmiddag aan
    de radio gekluisterd, maar niks jt...
    ik las net de reden en ook dat het jullie trouwdag was, alsnog van harte gefeliciteerd!! en ook alvast met de komende verjaardag.
    groetjes

• 29 November 2009 - 17:09

De Fietser:

Van harte gefeliciteerd met jullie 34e trouwdag.

Komende week zien we Jantinus wel weer. Enne ... Elly ... denk om je choco-letter, die ouwe snoeper van je ...

• 29 November 2009 - 19:32

Miranda:

Heerlijk weer thuis!! Echt oerhollands weer... niks 30 gr... ja hooguit onder de douche!
    Nog van harte met jullie trouwdag, alweer 34 jaar. haha.. zo oud ben ik net ;)
    Ik heb heerlijk genoten van jullie reisverslagen, altijd even gezellig om te kijken wat jullie allemaal hebben beleefd!
    Suc6 met het omschakelen en hopelijk zien we mekaar tijdens de uitgestelde "team"vergadering!
    Dikke smok! :)

• 29 November 2009 - 20:43

Jantsje:

Ik heb vanavond in het bijzonder aan jullie gedacht: de laatste afl. Bzv, dat is toch de moeite van het thuiskomen waard!
    Welkom thuis in Drenthe!

• 30 November 2009 - 18:41

Bets En Henk:

Welkom thuis en van harte met jullie trouwdag.
    Wij zaten al trouw voor de radio maar helaas het ging niet door.
    Het verhaal van wijnand was duidelijk.
    Fijn dat jullie weer veilg thuis zijn,en weer genieten van de mensen die jullie lief zijn.
    ELLY en JATINUS NOGMAALS BEDANKT VOOR ALLES WAT JULLIE HEBBEN MEE GEMAAKT, EN WAAR WIJ DEEL VAN UIT HEBBEN MOGEN MAKEN DOOR AL DE MOOIE VERSLAGEN.

• 30 November 2009 - 20:15

Jantsje: