Dinsdag 24 november - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Dinsdag 24 november - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24 november

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

24 November 2009 | Indonesië, Biak

Vanmorgen heb ik even op internet gekeken de mail lezen lukte maar op nu.nl waar ik nieuws probeer te lezen was het al weer knudde, dus of dit verhaal vandaag op de site komt is nog zeer de vraag.
Vanmorgen belde Jenny dat zij niet kon werken vandaag, de kleine Jantinus is ziek volgens haar malaria, nu heb ik wel de indruk dat hier alles het stempel malaria krijgt maar toch het is wel zielig zo’n klein kereltje, de grote Jantinus heeft er een doosje kinder- paracetamol heen gebracht, met uitleg van mij erbij.
Vanavond zijn we even bezig geweest met het uitzoeken van spullen die weg kunnen en onze schelpen verzameling hebben we ingepakt en ook wat geselecteerd want anders word het wel erg veel om mee te nemen.
Maar het was zo vreselijk warm op onze slaapkamer dat we maar weer gestopt zijn, het is bijna 11uur in de avond en het zweet parelt nog op mijn voorhoofd.
En op dit moment denk ik dan heerlijk zaterdag onder ons donzen dekbed, maar ook dat zal wel gauw weer gewoon zijn.
Allemaal de groeten van ons.

  • 24 November 2009 - 14:56

    Adrie Bouwmeester:

    Zit de reis er weer op
    Elly en Jantinus ? wat gaat de tijd snel, ik wens jullie een goede Reis toe en tot ziens in Nederland , van Adrie de groeten uit Nederland.
    http/www.hatibersatu.nl

  • 24 November 2009 - 15:37

    Roel En Corry:

    Dat van die varkens vond ik wel erg zielig, zo op de dood wachten, en als het dan nog humaan gebeurt kan ik er vrede mee hebben, maar ik denk niet dat dit hier gebeurt. Dat is voor mij altijd een grote min punt als ik in dat soort landen ben en ik zie hoe ze daar met hun dieren omgaan bah! Nog eventjes en jullie zijn weer in ons landje. We wensen jullie beiden een hele goeie reis en vlucht toe, en heel hartelijk bedankt voor de mooie verhalen en foto's.
    Lieve groetjes van ons.

  • 24 November 2009 - 17:08

    Miranda:

    Nog eventjes doorbijten dus.. en dan bedoel ik niet in die kreeftjes die hier op de foto boven staan!
    De verkoudheid heeft de vat op ons gekregen, eerst was Ronald aan de beurt, die knapt nu weer een beetje op en nu zit mijn kop vol met... nou ja je bent verpl. dat kun jezelf wel bedenken... en dat allemaal in onze vakantie. Tja dan kom je tot rust en blijkbaar slaan dan dit soort virusjes genadeoos toe. Gelukkig de boodschappen binnen, Ronald morgen jarig. We doen er niet veel aan dat weet je, maar goed, mijn ouders wonen nu zo dichtbij, dat die echt wel even langskomen.Ook heeft ronalds pa al gedreigt met een bezoekje, dus heb ik gezegd: mensen kom in de namiddag en blijf lekker eten! Pot macaroni is nl. zo gemaakt.... ;)
    Jullie reis zit er alweer bijna op... nog 3 dagen. Heerlijk weer in je eigen huis, je eigen bed en eigen wc, dat word weer genieten!
    Wij wensen jullie alvast een hele goede terugreis!
    Liefs Miranda. :)

  • 24 November 2009 - 19:34

    G.kuiper:

    bedankt voor de mooie verhalen foto,s .wens jullie een goede reis terug .voorlopig zal het donsbed hier nog niet nodig zal zijn.waarschijnlijk veel te warm !!
    groet uit zuidwolde .

  • 24 November 2009 - 20:02

    Bets En Henk:

    Het verhaal is goed over gekomen.
    Het is nooit leuk als je kind ziek is,wat het dan ook mag zijn.
    Maar opa en nu dokter Jantinus brengt waarschijnlijk de op lossing.
    De warmte hier bij ons valt wel mee maar toch wel erg hoog plm 13 grd.
    Het uitzoeken van welke schelp mee gaat is een leuke bezigheid lijkt ons.
    En het aftellen is begonnen om richting jullie vertrouwde Westerbork te gaan.
    Groet,
    Henk en Bets

  • 24 November 2009 - 20:52

    De Fietser:

    Meld even aan het thuisfront dat de thermostaat van de cv goed ingesteld wordt. Ik denk dat 30 wel de juiste temperatuur is......
    Let wel dat je dit langzaam afbouwt.

  • 24 November 2009 - 21:07

    Willy Reinds:

    Hallo Elly en Jantinus,

    Ik heb vandaag van Miranda en Ronald de site van jullie ontvangen. Leuk om te lezen van jullie avonturen. Maar ik begrijp dat de terugreis al weer in zicht is. Elly, Geweldig dat je zo geniet van je vrije tijd. Ook leuk voor Jantinus dat je mee bent. Een goeie thuiskomst gewenst en erg leuk om even een kijkje te mogen nemen in jullie prachtige wereld.

    Groetjes, Willy

  • 25 November 2009 - 00:44

    Hillie Koning:

    Hallo Elly en Jantinus.
    Wat een geluk dat het toch gelukt is, desondanks je wat moeilijkheden had met de verbinding.
    Wat sneu dat je nu net op het eind van je verblijf, nog moet mee maken dat de kleine Jantinus ziek is.
    ja en dan de laatste loodjes de boel uit zoeken en inpakken en dat met die hitte.
    laten we dan maar hopen dat je eige lekkere dekbed genoeg warmte geeft. wij roepen wel dat het nog niet echt koud is, maar dat gevoel zullen jullie heus anders ondervinden.
    Nou Jantinus werk ze vandaag nog maar met plezier want het zal je laatste dag voor dit jaar op Biak zijn.
    en morgen is het afscheid nemen en het laatste in pakken.
    Ik weet niet of je morgen nog tijd heb om je laatste berichtje nog op te schrijven. zo niet dan wens ik jullie behouden thuiskomst met een warm onthaal/
    Maar dat zal ehus wel, ik zal jullie missen maar gelukkig niet zo lang want als het goed is gaan jullie volgend jaar weer. Maar bij deze hartelijk bedankt voor je heerlijke verhalen voor de prachtige foto's en je leuke en soms grappige filmpjes.
    veel lieve groeten Hillie

  • 25 November 2009 - 09:51

    Henk:

    Krob rets ew ni reb meced eird tot sier edeog
    Mochten jullie niet direkt zien wat hier staat dan brengt het op de lange reis enige verposing om deze puzzel op te lossen.
    Wanneer het te eenvoudig is dan hier nog een iets ingewikkelder

    ijw ijzn po reid eebrcmed iten orov adg
    ne awud ni etroksebrwd atnw ew aelnh esrte usnset aflh reid ne reid ed weeedt rerigiprk

    Als jullie dit hebben dan is Westerbork reeds in zicht

  • 25 November 2009 - 10:03

    Hennie En Jan Manado:

    Hallo lu, niet alleen jullie pakken je koffer ook Jan moet zo langzamerhand gaan pakken. Hij werkt door tot de laatste snik, vanavond afscheidsetentje maar hij is nog niet eens thuis van het werk terwijl het al 6 uur is en we over een half uurtje vertrekken. Goede reis en leg de thermosokken maar vast klaar.

    Groeten uit Manado

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Biak

Terug in Biak

Recente Reisverslagen:

28 November 2009

Zaterdag 28 november, ( vandaag 34 jaar getrouwd)

26 November 2009

Donderdag 26 november,

25 November 2009

Woensdag 25 november,

24 November 2009

Dinsdag 24 november

23 November 2009

Maandag 23 november
Jantinus en Mark

Weer in Biak Papua

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 720
Totaal aantal bezoekers 563168

Voorgaande reizen:

13 Februari 2024 - 14 Maart 2024

Biak 2024

16 Augustus 2022 - 15 September 2022

Samen met Mark naar Biak

12 Februari 2020 - 08 Maart 2020

Jantinus op Biak

05 September 2018 - 27 September 2018

Naar de bruiloft op Biak

14 Februari 2016 - 14 Februari 2016

Biak 2016

26 Februari 2015 - 26 April 2015

Elly en Jantinus in Biak

18 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Biak 2014

28 Februari 2013 - 28 April 2013

Hoe het ons vergaat in Biak 2013

23 Februari 2012 - 22 April 2012

Ons verhaal in BIAK 2012

28 Januari 2011 - 16 Mei 2011

Biak Papua 2011

05 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Alweer in Biak

02 Oktober 2009 - 27 November 2009

Terug in Biak

14 Februari 2009 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: