Vrijdag 20 november - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 november - Reisverslag uit Biak, Indonesië van Jantinus en Mark Weggemans - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 november

Door: Elly en Jantinus

Blijf op de hoogte en volg Jantinus en Mark

20 November 2009 | Indonesië, Biak

Helaas door stroomuitval hebben gisteren ons verslag niet kunnen plaatsen.
Zo ondertussen is het hier donderdag avond en wij zijn net thuis van Truus die vandaag jarig was.
Het was een gezellige dag Truus wilde niet veel aan haar verjaardag doen maar we zijn met Inge, haar kleinzoon Garvin Oktov en zijn vrouw en kinderen en Yujun, Zandiki en Ina en Yujuns moeder, naar Bosnik geweest om te picknicken heel gezellig en Yujun had heel veel lekkers gekookt.
We hebben heerlijk gezwommen de zee was rustig en het water is hier nooit koud.
Vanavond zijn wij met Leo in de stad wezen eten en daarna bij Truus koffie met gebak, Leo had het ook best naar zijn zin er waren toch nog een heel stel, komen feliciteren de meeste leerlingen van de cursus Nederlands waren er ook.
Gisteravond heeft Leo hier bij ons gegeten en dat vind Yustin heerlijk, ze kookt altijd lekker maar als je een gast hebt een beetje extra.
Afgelopen nacht was Jt aan de diaree en voelde zich lang niet lekker maar hij is wel naar het werk geweest, na het werk even slapen en de nodige paracetamolletjes hebben zijn hoofdpijn doen afnemen nu nog een goede nacht dan is het hopelijk weer over.
Trea belde vanavond die had dezelfde klachten gehad maar we kunnen rustig uitsluiten dat zij elkaar aangestoken hebben.
Het elektrisch is uit gevallen dus zitten we bij kaarslicht,niets te klagen want dit is de eerste keer in deze periode.

• 20 November 2009 - 17:08

Bets En Henk:

Hoi beste allemaal,
    Ten eerste Truus van Harte met haar verjaardag.De taart ziet er lekker uit.
    Als je leest dat jullie aan het zwemmen zijn in de zee,en aan het picknicken dat is hier ondenkbaar wat een verschil van leven.
    En het is te hopen dat Jantinus snel weer opknapt ,want er is niets vervelender dat je buik loop hebt.
    Het zijn weer mooie fotos.
    Groeten en een fijn weekend.
    Henk en Bets

• 20 November 2009 - 18:52

G.kuiper.:

.hallo allemaal.

truus van harte gefeliceerd !!! 59 JAAR!!!!.misschien komt de sint dit jaar zelf,s uit drente????? wie weet?.
    groet uit zuidwolde .

• 20 November 2009 - 23:28

Hillie Koning:

Hallo Elly en Jantinus.
    niet te geloven hé op 19 november jarig zijn en het dan op het strand met zwemmen en een picknick gaan vieren.
    het is hiers nog steeds niet echt koud vandaag was het heir zelf bijna 17 graden maar dat is toch te koud om te gaan zwemmen in de zee.
    zo lijkt het me ook een leuke gewaarwording om met kerst lekker op het strand te liggen met een koud glas cola en dan zingen I dreaming of a whit Chrismas.
    jullie dochter had de zelfde klachten als haar vader schreef je, ze hebben elkaar dan wel niet aangestoken maar ze lijden met elkaar mee op afstand dan.
    trouwens wat een leuke taarten heeft Truus voor haar verjaardag gekregen zeg en die Motormuis van jullie vind ik om te gillen, maar het lukt haar ak aardig hé?volgens Sandiki hieft yuyun zich geen zorgen meer te maken want ze red zich wel.
    wat zou ik haar graag willen zien scheuren op haar Motor. nou lieve mensen ik hoop jullie morgen weer tezien hartelijke groeten Hillie

• 21 November 2009 - 20:22

Joo En Joop Papilaja:

Hallo Elly en Jantinus,

He,he, eindelijk een reactie van ons uit Hoogvliet.We hebben de laatste tijd heel erg druk,maar zijn jullie uiteraard niet vergeten.Als we julie verslag lezen van de picknick hebben we gelijk heimwee en nog meer toen wij de foto's hebbeb gezien.Ooh,wat heerlijk is dat.Jullie zitten daar zo'n beetje te zweten en wij zitten hier met slecht weer.Wat betreft de stroom uitval: we zijn het een beetje gewend,want als wij in Biak met vakantie zijn,maken wij dat ook mee.Ik heb altijd 's-avons een zaklamp bij mij.Okay,Elly en Jt tot de reisverslag maar weer.Groetjes Joo en Joop

• 22 November 2009 - 21:19

Rob En Wil:

Hoi Elly en Jantinus,
    Toch nog een reactie voordat jullie alweer terugkomen.
    Ik heb het de laatste tijd erg druk en weinig tijd om achter de computer te zitten. Ik ben veel in het Westen omdat ik daar ook mijn steentje wil bij dragen. De situatie wordt daar wel steeds moeizamer (pa en ma) maar ik ben blij dat ik het kan doen.
    Maar bij jullie gaat alles goed lees ik en hebben de verjaardag van Truus gevierd met een strandfeest. Wat de temperatuur betreft had dit hier van de week haast ook nog gekund. Nu is het weer totaal anders, ik kom net terug uit Den Haag en we hadden veel storm en regen, echt herfst.
    het is inmiddels laat in de avond en moet er morgen weer vroeg uit.
    Over een paar dagen komen jullie alweer naar huis, vandaar dat ik jullie een hele goede thuisreis toe wens.
    Liefs, Wil